اعتماد به نفس، از عوامل مهم در رسیدن به توسعه اقتصادی است
کد خبر: 1370917
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کورانی‌فر:

اعتماد به نفس، از عوامل مهم در رسیدن به توسعه اقتصادی است

گروه اجتماعی: معاون توسعه منابع انسانی استانداری لرستان توکل بر خدا، اعتماد به نفس و برقراری ارتباط را سه عامل مهم در رسیدن به توسعه اقتصادی بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی کورانی‌فر، معاون توسعه منابع انسانی استانداری لرستان سه‌شنبه، 15 بهمن در مراسم جشن انقلاب ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی استان که در سینما ایران خرم‌آباد برگزار شد، با تبریک به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند و امروز نیز بانوان به‌عنوان نیمی از جمعیت جامعه می‌توانند در زمینه توسعه اقتصادی نقش‌آفرین باشند.

وی اضافه کرد: در فضای جدیدی که با روی کارآمدن دولت جدید در کشور ایجاد شده است و شعارهای دولت نیز مورد تأیید و پذیرش مردم قرار گرفته این گفتمان جدید فرصت مغتنمی است برای استان لرستان که جهت توسعه اقتصادی گام برداشت.

کورانی‌فر رسیدن به رشد و توسعه اقتصادی را در گروی سه عامل از جمله اعتماد به نفس، توکل بر خدا و برقراری ارتباط دانست و گفت: انسانی که در کارها توکل به خدا کند می‌تواند مشکلات را به‌راحتی پشت سر بگذارد و مصداق توکل بر خدا آیه 36 سوره زمر با این مضمون است که می‌فرماید: «أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ وَیُخَوِّفُونَکَ بِالَّذِینَ مِن دُونِهِ وَمَن یُضْلِلِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ؛ آیا خدا کفایت‏‌کننده بنده‏‌ا‌ش نیست و [کافران] تو را از آنها که غیر اویند مى‏ترسانند و هر که را خدا گمراه گرداند برایش راهبرى نیست».

در بخشی از این مراسم جشن، روح‌انگیز جهان افروز، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان و مشاور استاندار لرستان در امور بانوان به بیان مطالبی در رابطه با نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

captcha