بزرگترین دستاورد انقلاب، احیای اسلام ناب محمدی(ص) است
کد خبر: 1368778
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
امام‌جمعه آران و بیدگل:

بزرگترین دستاورد انقلاب، احیای اسلام ناب محمدی(ص) است

خبرنگاران افتخاری/ جواد دهقانی آرانی: امام‌جمعه شهرستان آران و بیدگل، احیای اسلام ناب محمدی(ص) را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران قلمداد کرد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی، امام‌جمعه شهرستان آران و بیدگل در ابتدای خطبه‌های  نماز جمعه آران و بیدگل با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: این ایام در حقیقت ایامی است که لطف و رحمت الهی به صورت ویژه و خاص شامل حال ملت رشید ایران شد.



وی، پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و ورود امام خمینی(ره) به ایران را، آغازگر تحولی بزرگ در تاریخ ایران دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با سقوط نظام پوسیده شاهنشاهی و استقرار حکومت اسلامی و نیز رفع استبداد داخلی و استعمار خارجی همراه بود، باید به صورت دقیق بازخوانی و مورد تبیین قرار گیرد تا نسل کنونی به هنرنمایی ملت ایران در آن زمان به خوبی پی ببرند.



خطیب نماز جمعه آران و بیدگل، احیای اسلام ناب محمدی(ص) را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان و ابراز کرد: با ظهور انقلاب اسلامی در ایران، اسلام‌گرایی، نه تنها در جامعه ما احیا شد بلکه امروز در کل دنیا به عنوان یک پدیده جدید و موجی فزاینده خودنمایی کرده و حتی کشورهای غربی را نیز تحت‌الشعاع خود قرار داده است.



موسوی، مذاکرات ایران با گروه 1+5 را یکی از بازتاب‌های ظهور انقلاب اسلامی دانست و گفت: مذاکره شش کشور ابرقدرت جهان با کشور ایران گواه همین ادعا است و نشان دهنده این است که کشور ایران در سال‌های اخیر توانسته با ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و نیز پیروی از ولایت فقیه به چنین عزت و اقتداری در جهان نائل شود.



امام‌جمعه آران و بیدگل همچنین، در بخشی دیگر از خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در مجمع جهانی اقتصاد، این اظهارات را بسیار غیر دیپلماتیک خواند و افزود: این عجیب است کسی که خود در مذاکرات حضور داشته و بر تفاهم‌نامه مهر تأیید زده، حالا بیاید و با هیاهو و عربده‌کشی ایران را به حمله نظامی تهدید کند .



موسوی متذکر شد: آمریکا هیچ‌گاه جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد و این اظهارات مقامات آمریکایی علیه ملت ایران نشان از دستپاچگی و نادانی آنان است.

captcha