10 جلسه ویژه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در شهرداری قم برگزار شد
کد خبر: 1367521
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰

10 جلسه ویژه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در شهرداری قم برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ جلال بیطرفان: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: تاکنون 10 جلسه در شهرداری قم برگزار شده تا ویژه‌برنامه‌های دهه فجر به بهترین نحو برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی‌رضا، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم در جلسه ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر استان قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون 10 جلسه در شهرداری قم برگزار شده تا ویژه‌برنامه‌های دهه فجر به بهترین نحو برگزار شوند.

وی افزود: فضاسازی شهری و زمینه‌سازی برای همکاری همه نهادها در این زمینه اولویت کاری شهرداری قم بوده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم سالروز وفات حضرت معصومه(س) را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: تبلیغات محیطی و فضاسازی مناسب برای گرامیداشت این ایام در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: شهرداری قم در ورودی گلزارهای شهدا، کار توزیع گل به زائران را انجام می‌دهد تا غبارروبی و گل‌افشانی مزار شهدا با هماهنگی بیشتری صورت بگیرد.

حاجی‌رضا با بیان اینکه لازم است هماهنگی‌های لازم برای راهپیمایی روز 22 بهمن هرچه زودتر صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: تبلیغات شهری و ایجاد پایگاه‌های صلواتی در طول مسیر راهپیمایی باید بر اساس این هماهنگی‌ها صورت بگیرند.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد: نصب المان‌های متناسب با ایام‌الله دهه فجر و نیز سالروز وفات حضرت معصومه(س) یکی از موضوعات اصلی کمیته آماده‌سازی شهری است و در این زمینه جلساتی داشته‌ایم.

captcha