تربیت 200 حافظ کل قرآن در مؤسسه مهاد تهران
کد خبر: 1365905
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴

تربیت 200 حافظ کل قرآن در مؤسسه مهاد تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه مهاد تهران با برگزاری دوره‌های حضوری و غیرحضوری آموزش حفظ قرآن، تاکنون 200 حافظ کل قرآن تربیت کرده است.

فاطمه نکوکردار، مدیرمسئول مؤسسه مهاد تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برگزاری این دوره‌های آموزشی، گفت: مؤسسه مهاد تهران با برگزاری دوره‌های حضوری و غیرحضوری آموزش حفظ قرآن در قالب طرح‌های دوساله، تاکنون 200 حافظ کل قرآن تربیت کرده است.

وی اظهار کرد: این مؤسسه قرآنی از سال 1386 مجوز فعالیت خود را دریافت کرده و در سال‌ جاری نیز اجرای طرح حفظ یک ساله قرآن را در دستور خود قرار داده است.

نکوکردار عنوان کرد: کلاس‌های آموزش حفظ قرآن در این مؤسسه به‌ صورت فشرده، طی سه روز در هفته برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها علاوه بر حفظ قرآن به تثبیت محفوظات نیز می‌پردازند.

وی بیان کرد: در کلاس‌های آموزش تثبیت حفظ قرآن، هر هفته یک جزء از قرآن به‌ صورت تخصصی آموزش داده خواهد شد و هر دوره نیز به‌ مدت دو ماه به‌ صورت مستمر برگزار می‌شود.

مدیرمسئول مؤسسه مهاد تهران خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که در طرح دو ساله حفظ قرآن در این مؤسسه حضور دارند، می‌توانند در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث شرکت کنند. کلاس‌های آمادگی برای شرکت در این دوره نیز در مؤسسه مهاد برگزار می‌شود.

captcha