اجرای نمایش «چشم‌ها» تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت
کد خبر: 1325456
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
محمودزاده خبر داد:

اجرای نمایش «چشم‌ها» تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت

گروه هنر: نمایش «چشم‌ها» به کارگردانی بهار محمودزاده که با موضوع اثرات مخرب جنگ بر شهرها و اعضای خانواده اجرای خود را از 4 آبان در خانه نمایش آغاز کرده تا پایان هفته جاری روی صحنه خواهد رفت.


بهار محمود‌زاده، کارگردان نمایش «چشم‌ها» در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: این نمایش برای حضور در دومین جشنواره تئاتر شهر تولید شده است و به اثرات مخرب جنگ و جنگ‌افروزی که این روزها در جای جای دنیا شاهد آن هستیم اشاره دارد.



وی گفت: برخلاف اعلام برخی از خبرگزاری‌ها که از این نمایش به نام یک نمایش دفاع‌مقدسی یاد کردند باید بگویم که این نمایش به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد، به جنگ خاصی اشاره ندارد و تنها با پرداختن به روابط اعضای یک خانواده و به ویژه دختران آن که پدرشان را در جنگ از دست داده‌اند، وجه خانمان‌سوز جنگ را تقبیح می‌کند.



محمودزاده ادامه داد: پس از شرکت در جشنواره تئاتر شهر که امید حمایت بیشتری از دبیرخانه آن نسبت به نمایش‌های شرکت کننده می‌رفت، از 4 آبان اجرای عمومی این اثر نمایشی را در خانه نمایش اداره تئاتر آغاز کرده ایم که با تمدید این نمایش تا 10 اجرا تا پایان هفته جاری میزبان مخاطبان تئاتر هستیم.



یادآور می‌شود،علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند همه روزه به غیر از شنبه‌ها ساعت 18:30 به خانه نمایش واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهید موسوی(فرصت)، کوچه شهید محمدآقا مراجعه کنند.

captcha