مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی از مجاهدان خستگی‌ناپذیر بود
کد خبر: 1316734
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی از مجاهدان خستگی‌ناپذیر بود

گروه اجتماعی: مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی از مجاهدان خستگی‌ناپذیر بود که عمر خود را در راه مبارزه با استعمار و استبداد طاغوت‌ سپری کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شامگاه دوشنبه 20 آبان در مراسم بزرگداشت حبیب‌الله عسگر اولادی  مفسر قرآن، مبارز نستوه و یار دیرین امام راحل در مسحد سیدهای اراک با تجلیل از شخصیت آن مرحوم، گفت : ایشان از مبارزان انقلابی و فعالان سیاسی بود.



وی افزود : این شخصیت بزرگ از مجاهدان خستگی‌ناپذیر بود که عمر خود را در راه مبارزه با استعمار و استبداد طاغوت‌سپری کرد.



آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این مطلب که مرحوم عسگر اولادی از افراد مورد اعتماد امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود، تصریح کرد: آن مجاهد بزرگوار تا آخرین لحظه عمرش به انقلاب وفادار و به نظام اسلامی خدمت کرد.



وی ادامه داد: مرحوم عسگر اولادی قبل از انقلاب سالیان بسیاری را در راه مبارزه با طاغوت در زندان سپری کرد و سختی های زیادی را تحمل کرد اما در این مسیر سخت لحظه ای عقب نشینی نکرد.



نماینده ولی فقیه در استان در پایان خاطرنشان کرد: این شخصیت بزرگ از ابتدای جوانی و تا آخرین لحظه عمر خویش در جهت خدمت به محرومان جامعه نیز گام‌های بسیار بلندی برداشت.



یادآور می‌شود، شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه یاد مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی را گرامی داشته و با نوحه‌خوانی و سینه زنی در سوگ سالار شهیدان کربلا و یاران با وفایش عزاداری کردند .

captcha