همايش قرآنيان با موضوع «سياست از منظر قرآن و ائمه(س)» در دامغان برگزار شد
کد خبر: 1241274
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

همايش قرآنيان با موضوع «سياست از منظر قرآن و ائمه(س)» در دامغان برگزار شد

همايش قرآنيان شهرستان دامغان با موضوع «سياست و حكومت از منظر قرآن كريم و ائمه اطهار(س)» در شهرستان دامغان برگزار شد.


گروه فعاليت‌های قرآنی: همايش قرآنيان شهرستان دامغان با موضوع «سياست و حكومت از منظر قرآن كريم و ائمه اطهار(س)» در شهرستان دامغان برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سمنان، حجت‌الاسلام علی فدايی، مسئول حوزه نمايندگی ولی فقيه در دانشگاه دامغان عصر ديروز، 20 خردادماه در اين همايش با اشاره به آثار و بركات قرآن در سطح جامعه اسلامی، اظهار كرد: افراد زيادی وجود دارند كه به قرآن علاقه وافر داشته و از همه بركات و معنويات اين كتاب آسمانی بهره مند هستند.


مسئول حوزه نمايندگی ولی فقيه در دانشگاه دامغان توسعه و ترويج فرهنگ قرآنی را تنها راه نجات جامعه از مشكلات دانست و گفت: بايد تلاش كنيم جامعه ما كه يك جامعه دينی و اسلامی است بيش از گذشته به سمت قرآن و مسائل قرآنی پيش رود.


مسئول حوزه نمايندگی ولی فقيه در دانشگاه دامغان با بيان اينكه فعاليت‌های قرآنی در جامعه كافی نيست، اظهار كرد: بايد در جهت ترويج و گسترش هر چه بيشتر اين فرهنگ با ارزش در سطح جامعه تلاش كنيم زيرا اجرا كردن دستورات قرآنی در زندگی وظيفه همه ماست و بايد با روحيه بالا در اين زمينه گام برداشته و سطح زندگانی خودمان را سراسر قرآنی كنيم تا از اين فرهنگ كه دارای خيرات و بركات فراوان است برخوردار شويم.


وی اظهار كرد: نقش سازمان تبليغات اسلامی و روحانيان در جذب جوانان و آموزش قرآنی مهم و اساسی بوده و اين سازمان توانسته است در توسعه، ترويج و گسترش فعاليت‌های قرآنی به خوبی عمل و گام‌های خوبی بردارد.


مسئول حوزه نمايندگی ولی فقيه در دانشگاه دامغان گفت: آشنايی جوانان و نوجوانان با فرهنگ قرآنی بايد بهتر از گذشته انجام گيرد و نهادهای فرهنگی با برنامه‌ريزی در اين زمينه اين نسل را با ارزش‌های دينی و آموزه‌های اين كتاب آسمانی سيراب كند.


گفتنی است، اين همايش يك روزه با حضور 80 نفر از فعالان قرآنی شهرستان دامغان پيرامون سياست و حكومت از منظر قرآن كريم و ائمه اطهار(س) در سالن همايش‌های اداره تبليغات اسلامی اين شهرستان برگزار شد.

captcha