کد خبر: 4274236
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۹

پاسخگویی ۵۱ کارشناس به مسائل شرعی و اعتقادی زائران در حرم بانوی کرامت

25 کارشناس در بخش پاسخگویی به مسائل شرعی و ۲۶ کارشناس در بخش پاسخگویی به مسائل اعتقادی و تصحیح قرائت نماز در ماه مبارک رمضان به زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، واحد خدمات فرهنگی حرم بانوی کرامت در سه بخش پاسخگویی شرعی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز درایام ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

بخش پاسخگویی به مسائل شرعی با ۴ میز ثابت در باب السلام، ورودی شبستان امام خمینی از صحن صاحب الزمان(عج)، صحن امام رضا(ع) و مسجد بالاسر و همچنین ۳ میز سیار در ورودی درب ۸، شبستان نجمه خاتون و درب ۱۸ با ۲۵ کارشناس در خدمت مراجعه کنندگان است.

دفتر مرکزی در ورودی شبستان امام خمینی شبانه روزی فعال است و دفتر باب السلام از ۶ صبح تا ۲ بامداد، مسجد بالاسر از ۱۰ صبح تا ۲۳ شب، میز ورودی درب ۸ و شبستان نجمه خاتون از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و میز پاسخگویی درب ۱۸ از ۱۰ صبح تا اذان مغرب در خدمت مراجعه کنندگان است.

همچنین بیان احکام شرعی در بین الصلاتین ظهرها در شبستان امام خمینی(ره) و شبستان نجمه خاتون و صبح قبل از اقامه نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) از خدمات فرهنگی در بخش پاسخگویی است.

در بخش مسائل اعتقادی نیز ۳ میز پاسخگویی ثابت و سیار به ارائه خدمات مشغول هستند که در باب السلام به صورت ثابت از ۱۰:۳۰ صبح تا ۶ بامداد، درب شماره ۸ به صورت سیار از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و شبستان نجمه خاتون نیز به صورت سیار از ۱۵ تا ۲۰ در حال انجام فعالیت است و ۷ کارشناس برای ارائه خدمات حضور دارند.

یادآور می‌شود، در بخش تصحیح قرائت نماز نیز ۲ میز سیار با ۱۹ کارشناس از ۸ صبح تا ۶ بامداد در باب السلام در خدمت زائران حرم بانوی کرامت هستند.

انتهای پیام
captcha