دوره جامع آموزش و مهارت‌افزایی «مسئله نوردی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4105209
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
به همت مرکز رشد برهان؛

دوره جامع آموزش و مهارت‌افزایی «مسئله نوردی» برگزار می‌شود

دوره جامع آموزش و مهارت‌افزایی «مسئله نوردی» به همت مرکز رشد برهان و با هدف توانمندسازی طلاب و دانشجویان جهت حل مسائل کشور بر اساس مبانی و آموزه‌های دینی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، دوره جامع آموزش و مهارت‌افزایی «مسئله نوردی» به همت مرکز رشد برهان و با همکاری مرکز پژوهش‎های مجلس شورای اسلامی، حوزه علمیه مشکات، بنیاد نهضت، مرکز همکاری‌های ریاست جمهوری، خانه اندیشه‌ورزان، سازمان دارالقرآن کریم و کتابخانه مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

این دوره، دوره‌ای رقابتی، با هدف توانمندسازی طلاب و دانشجویان جهت حل مسائل کشور بر اساس مبانی و آموزه‌های دینی بوده و مخصوص برادران با حداقل مدرک پایه شش حوزه علمیه یا کارشناسی رشته‌های علوم انسانی است.

محورهای دوره شامل تعریف پروژه‌ای واقعی ناظر به مسائل کشور و حمایت از فرایند پاسخ به مسئله در طول دوره به صورت گروهی و زیر نظر راهبرهای خبره؛ آموزش محتوای دینی و مهارت‌های مورد نیاز جهت حل دینی مسائل؛ ارائه افراد و گروه‌های فعال در عرصه حل مسئله جهت آشنایی عینی با چالش‌ها و فرآیندهای حل مسئله؛ برگزاری مناظره‌هایی میان فعالین عرصه میدان در راستای آشنایی با سبک‌های مختلف حل مسئله و مزیت هر کدام و ارائه گروه‌های تخصصی در راستای آشنایی با عرصه‌های مختلف مسائل است.

اعطای گواهی پایان دوره آموزشی، تقدیر از گروه‌های برتر، حمایت و جذب شرکت‌کنندگان مستعد در مراکز حاکمیتی وآشنایی با روش‌های مختلف حل دینی مسئله از مزایای شرکت در دوره مسئله نوردی است.

مهلت ثبت‌نام در دوره تا 18 آذرماه و شروع آن از 24 آذرماه بوده و تخفیف ویژه نیز برای ثبت‌نام گروهی درنظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت‌نام به سایت مرکز راهبری برهان به نشانی mrborhan.com مراجعه و یا کانال برهان در پیام رسان‌های بله و ایتا به آدرس@mrborhan  را دنبال نمایند.

انتهای پیام
captcha