مراسم تکریم و معارفه مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار شد
کد خبر: 4103537
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

مراسم تکریم و معارفه مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید با تقدیر از خدمات چندین ساله حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری و معرفی آیت‌الله حسن رمضانی به‌عنوان رئیس جدید مؤسسه برگزار شد.

مؤسسه علمی تربیتی آوای توحیدبه گزارش ایکنا از قم، مراسم تکریم و معارفه مدیر مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید از سوی اعضای هیئت مدیره این مؤسسه، شامگاه هشتم آذر‌ماه برگزار شد و از تلاش و زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری تقدیر و تشکر به عمل آمد و آیت‌الله حسن رمضانی که از شاگردان برجسته علامه حسن‌زاده آملی و از اساتید و مؤلفان برجسته حوزه علمیه قم است به‌عنوان رئیس جدید این مؤسسه معرفی شد. همچنین مهدی دهقان نیز به‌عنوان مدیر اجرایی مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید معرفی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری از سال ۱۳۹۵ همزمان با آغاز فعالیت مؤسسه آوای توحید مدیریت این مؤسسه را بر عهده داشت که به علت مشغله‌های فراوان از این سمت کناره‌گیری کرد.

مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید در سال ۱۳۹۵ به‌منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی و عملی علوم عقلی، توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی، کاربردی و اجتماعی‌سازی حکمت در سطح جامعه و زمینه‌سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی با حضور اساتید و اندیشمندان بارز در رشته حکمت و فلسفه اسلامی، تأسیس شد.

این مؤسسه علمی تربیتی با هدف گسترش علوم عقلی در جامعه و به‌منظور کاربردی‌سازی این علوم، اقدام به برگزاری دوره‌های حکمی و معرفتی به‌صورت حضوری و مجازی برای اقشار مختلف جامعه کرده و تاکنون توانسته است دوره‌های مختلفی در زمینه حکمت و فلسفه اسلامی، تفسیر، عرفان و سبک زندگی اسلامی به‌صورت حضوری و مجازی برای اقشار مختلف جامعه و ارگان‌های دولتی برگزار کند.

انتهای پیام
captcha