«منادیان معروف» مسجد مقدس جمکران تجلیل شدند
کد خبر: 4103518
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

«منادیان معروف» مسجد مقدس جمکران تجلیل شدند

همایش «عفاف و حجاب» به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران با تجلیل از منادیان معروف این مکان مقدس برگزار شد.

همایش عفاف و حجاببه گزارش ایکنا از قم، همایش «عفاف و حجاب» به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران با حضور قائم‌مقام تولیت این مکان مقدس و جمعی از آمران معروف شامگاه هشتم آذرماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

رضا پاینده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران در ابتدای این همایش با اشاره به تأکیدات تولیت این مکان مقدس در خصوص اجرای این واجب الهی و حمایت ایشان از آمران به معروف، اظهار کرد: بیش از یک هزار خادم خانم و آقا در ستاد امر به معروف مسجد مقدس جمکران در حال فعالیت هستند و در طول هفته به‌ویژه ایام خاص مانند نوروز، نیمه شعبان و… به‌صورت شبانه‌روزی در این مکان مقدس خدمت می‌کنند.

توجه به واجب فراموش شده «امربه معروف و نهی از منکر»

محمد کاظم پورامینی، قائم‌مقام تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه همه باید قدر دوره غیبت را با پایبندی و ثبات قدم در مسیر انقلاب اسلامی با پیروی از راهی که شهدا رفتند بدانیم، اظهار کرد: امروز وظیفه ما این است در مسیر که رهبر معظم انقلاب اسلامی برایمان ترسیم کردند حرکت کنیم تا بتوانیم انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی ادامه داد: در احادیث مکرر آمده که از نشانه‌های آخرالزمان غربالگری است و فتنه‌های آخرالزمان جلوه‌ای از این غربالگری است و خداوند نیز در قرآن کریم می‌فرماید کسانی که ایمان آوردند رها نمی‌شوند و مورد امتحان قرار می‌گیرند.

قائم‌مقام تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه خدای متعال امتحان را وسیله‌ای برای جدا کردن صادقین از دروغگویان عنوان می‌کند، گفت: باید در این زمانه توجه کرده و هوشیار باشیم تا از حبل‌المتین الهی که همانا اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و امروز نیز سررشته آن در دست مقام عظمای ولایت  است، جدا نشویم و برای حفظ اسلام و این انقلاب ناب تلاش کنیم.

پورامینی با تأکید بر اینکه امروز مبارزه اسلام با کفر به تمام قد در حال انجام است، تصریح کرد: از وظایف مؤمنان در این شرایط اجرای امربه معروف و نهی از منکر این عبادت واجب الهی است که وقتی احساس شود گفتن ما اثرگذار است نباید از آن کوتاهی کنیم و این واجب فراموش شده را در برنامه خودمان قراردهیم.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم از فعالان ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha