خداباوری و خدامحوری را در نسل جوان تقویت کنیم
کد خبر: 4089281
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

خداباوری و خدامحوری را در نسل جوان تقویت کنیم

فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: در 8سال دفاع مقدس جوانان به معرفتی رسیده بودند که نتیجه خدا باوری و خدا محوری بود؛ دشمن امروز به دنبال تغییر ذائقه نسل جوان است و اگر بخواهیم جبهه انقلاب پله‌های ترقی را طی کند باید سرمایه‌گذاری مطلوبی برای نسل جوان داشته باشیم.

حسین تناور، فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع) قمبه گزارش ایکنا از قم، حسین تناور، فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع) قم در نشست خبری درخصوص «نمایش فصل شیدایی» که امروز 10 مهرماه در سالن کنفرانس امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، اظهار کرد: در 8سال دفاع مقدس جوانان به معرفتی رسیده بودند که نتیجه خدا باوری و خدا محوری بود؛ دشمن امروز به دنبال تغییر ذائقه نسل جوان است و اگر بخواهیم جبهه انقلاب پله‌های ترقی را طی کند باید سرمایه‌گذاری مطلوبی برای نسل جوان داشته باشیم.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی ایران از لحاظ اقتصادی و فرهنگی و تجهیزات نسبت به دشمن ضعیف‌تر بود اما شکست دشمن و موفقیت ایران را شاهد بودیم چون باور قلبی به خدا داشتیم. امروزه نیز باید ایمان و معرفت را تقویت کنیم تا شاهد فتح‌الفتوحات باشیم.

فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع) گفت: اصحاب رسانه باید اطلاع‌رسانی هنرمندانه و روشنگری داشته باشند؛ یک جامعه با امید زنده است و شما اصحاب رسانه می‌توانید امیدواری را به افکارعمومی مخابره کنید تا روح امید و اعتماد در جامعه افزایش کند.

وی بیان کرد: نمایش فصل شیدایی از سه‌شنبه‌ 12 مهرماه به مدت ۱۵ شب تا ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۹ به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه در منطقه غدیر واقع در انتهای شهرک قدس ، پشت کوه خضر قم به روی صحنه می‌رود.

فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع) اضافه کرد: نمایش فصل شیدایی هر شب میزبان هفت هزار نفر از شهروندان قمی است. همشهریان می‌توانند از سایت نما تیکت اقدام به رزرو صندلی به‌صورت رایگان کنند.

تناور ادامه داد: در حاشیه برگزاری نمایش فصل شیدایی، مجموعه نمایشگاهی از مسائل روز کشور و نیازها و دغدغه‌های مردم استان تهیه شده است که در  ۴۵ غرفه به معرض نمایش درخواهد آمد.

وی یادآور شد: سبک زندگی، مشاوره با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص کشور، طرح آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، کاهش جمعیت، اشتغال جوانان و سقط‌جنین، غرفه‌های جذاب ویژه کودکان با محوریت دشمن‌شناسی و شهدا، بازی‌های رایانه‌ای، هوش برتر، موتورسواری و اسب‌سواری، ارائه مشاوره حقوقی، میز خدمت، ایستگاه صلواتی و ارائه گزارش گروه‌های برتر جهادی از جمله بخش‌های مختلف این نمایشگاه است.

انتهای پیام
captcha