دوره‌های توانمندسازی کارکنان کمیته امداد قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4081975
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

دوره‌های توانمندسازی کارکنان کمیته امداد قم برگزار می‌شود

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه توانمندسازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان به همت جهاددانشگاهی قم خبر داد.

علی حسینی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، علی حسینی، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه توانمندسازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان خبر داد و گفت: در این دوره‌های آموزشی که به مدت ۵۶ ساعت به‌صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود 28 نفر از مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از آموزش‌های لازم برخوردار می‌شوند.

وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را وحدت رویه در برخورد با مددجویان و ارائه مشاوره‌ها و حمایت‌های هماهنگ از طریق اجرای برنامه‌های یکسان و هم‌راستا و ارتقای مهارت‌های شناختی و بهینه‌سازی خدمات مشاوره کسب و کار و اشتغال به مددجویان برشمرد.

حسینی یادآور شد: در این دوره که تا 10 شهریور ادامه خواهد داشت شرکت‌کنندگان با مباحثی از جمله فرصت‌های نوین در کسب‌وکار‌های جدید، فریلنسری، نیازسنجی آموزشی، گزارش‌نویسی، مشاوره و هدایت شغلی، اصول بازاریابی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام
captcha