ایجاد تعامل سازنده بین مؤسسات از اهداف هیئت مدیره اتحادیه قرآنی قم است
کد خبر: 4038049
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

ایجاد تعامل سازنده بین مؤسسات از اهداف هیئت مدیره اتحادیه قرآنی قم است

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گفت: ما در اتحادیه جدید به دنبال جذب بودجه و حمایت از کارهای جمعی هستیم. راه‌اندازی سایت فعال، ترفیع جایگاه اتحادیه و ایجاد تعامل سازنده بین مؤسسات از دیگر اهداف و برنامه‌های هيئت مديره جدید است.

جلسه هئیت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قمبه گزارش ایکنا از قم، حبیب‌‌الله عزیزی، رییس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در دومین جلسه هئیت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم، که شامگاه دوشنبه دوم اسفندماه در ساختمان خاتم قم برگزار شد، به اهمیت تدوین سند چشم‌‌انداز اتحادیه استان قم در افق ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: اتحادیه‌ موسسات‌ و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم ماموریت‌های سنگینی را در سطح استان قم، کشور و بین‌الملل به عهده دارد. لازم است این ماموریت‌ها در قالب سند چشم‌انداز فهرست شود تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌ها به‌خوبی انجام وظیفه کنیم و این اولین و مهمترین وظیفه هیأت‌مدیره است که امیدوارم بزودی انجام شود.

حجت‌الاسلام اجرایی، عضو هیئت مدیره و امام جمعه تفرش به بیان اهمیت گسترش حفظ در سراسر کشور پرداخت و گفت: متأسفانه فرمایش رهبری در مورد ۱۰ میلیون حافظ قرآن مغفول مانده و عملیاتی نشده است؛ در کشوری مثل لیبی ۱۰ درصد حافظ قرآن تربیت شده است، ما در ده سال ده میلیون که هیچ ده هزار نفر هم نتوانستیم حافظ تحویل بدهیم، باید مشوق‌هایی اتخاذ گردد تا به مطلوب برسیم.

سپس حجت‎الاسلام قادر امینی، مدیر عامل جدید اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم ضمن تقدیر و تشکر از هیأت‌مدیره و مدیر عامل سابق به بیان برنامه‌های عملیاتی در طول هیئت مدیره جدید پرداخت و گفت: هیأت‌مدیره وظیفه سنگینی بر دوش دارد و از فرصت بسیار کمی برخوردار می‌باشد، متأسفانه کارهای فرهنگی و قرآنی در کشور بر زمین مانده است.

امینی با اشاره به اینکه بیان گزارش 34 روزه، افزود: ما در اتحادیه جدید به دنبال جذب بودجه و حمایت از کارهای جمعی هستیم؛ راه‌اندازی سایت فعال، ترفیع جایگاه اتحادیه، جمع‌آوری داده و برنامه‌ریزی و ایجاد تعامل سازنده بین مؤسسات از دیگر اهداف و برنامه‌های هيئت مديره جدید است.

در این جلسه از تلاش‌های ارزشمند مدیر موسسه قمر بنی هاشم(ع) با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.

در پایان، حجت‌الاسلام وحید وفایی‌نکو که حائز بیشترین آراء در انتخابات مجمع برای بازرسی اتحادیه بودند به عنوان رئیس هیئت بازرسین منصوب شدند.

انتهای پیام
captcha