رعایت حداکثری مسائل بهداشتی در مسابقات قرآن اوقاف قم
کد خبر: 3995168
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

رعایت حداکثری مسائل بهداشتی در مسابقات قرآن اوقاف قم

متسابق رشته حفظ چهل‌وچهارمین مسابقات قرآن اوقاف قم گفت: مسابقات به‌صورت انفرادی و با رعایت حداکثری مسائل بهداشتی برگزار شد و اینکه هر شخص در زمان مشخص در محل برگزاری حضور پیدا می‌کرد تا از تجمع جلوگیری شود؛ می‌توان گفت مسابقات قرآنی بخش بانوان در بهترین حالت ممکن برگزار شد.

زهره منصوری‌پور، متسابق رشته حفظ چهل‌وچهارمین مسابقات قرآن اوقاف قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، با اشاره به اینکه روند برگزاری مسابقات قرآنی با نظم خوبی همراه بود، گفت: من از ۱۵ سالگی با هدف انس بیشتر با قرآن حفظ را شروع کردم، با شرکت در دوره‌های حفظ دو ساله یکی از مؤسسات قرآنی، در عرض یک سال کل قرآن را حفظ کردم و حدود ۱۴ سال است که حفظیات خود را تثبیت می‌کنم.

وی ادامه داد: این هفتمین باری است که در مسابقات قرآنی شرکت می‌کنم، در این دوره از مسابقات افراد کمی حضور داشتند و توقع می‌رفت که سطح مسابقات بالاتر باشد.

منصوری‌پور بیان کرد: مسابقات به‌صورت انفرادی و با رعایت حداکثری مسائل بهداشتی برگزار شد و اینکه هر شخص در زمان مشخص در محل برگزاری حضور پیدا می‌کرد تا از تجمع جلوگیری شود؛ با توجه به گستردگی شیوع کرونا مسابقات قرآنی بخش بانوان در بهترین حالت ممکن برگزار شد.

متسابق بخش حفظ  با اشاره به رعایت بسیار مطلوب پروتکل‌ها در چهل‌وچهارمین مسابقات اوقاف قم، بیان کرد: متأسفانه افراد هنگام مسابقه خیلی معطل می‌شوند و این احساس به فرد شرکت‌کننده دست می‌دهد که داوران به او توجهی ندارند و مشغول کارهای خودشان هستند و این مسئله باعث اضطراب در متسابقان می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی خوبی انجام شده بود، تصریح کرد: برخی شرکت‌کنندگان با دریافت پیامک، برخی از طریق فضای مجازی و برخی نیز در تماس با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه متوجه برگزاری مسابقات شدند.

انتهای پیام
captcha