آغاز ضبط دوره احکام قرآنی با تدریس حجت‌الاسلام حاج‌ ابوالقاسم
کد خبر: 3670647
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
از سوی مؤسسه نورالمجتبی(ع) انجام گرفت؛

آغاز ضبط دوره احکام قرآنی با تدریس حجت‌الاسلام حاج‌ ابوالقاسم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ضبط دوره احکام قرآنی با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، طی 30 جلسه به همت مؤسسه نورالمجتبی(ع) در حال انجام است.

احسان فریدونی، مسئول روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه فعالیت‌های این مرکز گفت: ضبط دوره احکام قرآنی با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، عضو مجلس خبرگان رهبری و حافظ بین‌المللی از پنج‌شنبه، 16 آذرماه به همت این مؤسسه آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه دوره فوق به مدت 30 جلسه انجام می‌شود، ادامه داد: ضبط این دوره تا پایان بهمن‌ماه امسال به طول می انجامد. همچنین سرفصل این دوره در مدت 3 ماه و با حضور حجت‌الاسلام فلاح‌زاده، روحانی فعال در عرصه ترویج احکام در شورای علمی این مؤسسه تدوین شد.
فریدونی بیان کرد: در این دوره احکام با سبک جدید و به صورت کاربردی ارائه می‌شود. همچنین استفاده از آیات‌الاحکام در تدریس درس و بیان فلسفه برخی از احکام و ضرورت آن در کلام معصومین(ع) از دیگر ویژگی‌های این دوره است.
مسئول روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی(ع) تصریح کرد: پس از تولید این دوره تا پایان امسال طی مراسم ویژه‌ای با حضور چهر‌ه‌های قرآنی کشور از آن رونمایی می‌شود و پس از آن از طریق سامانه آموزشی نورالمجتبی به نشانی www.namquran.org در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 32938080-025 تماس بگیرند.

captcha