همکاری جامعةالقرآن با مؤسسه نورالمجتبی(ع)
کد خبر: 3642446
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

همکاری جامعةالقرآن با مؤسسه نورالمجتبی(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی جلسه مشترک مدیران جامعةالقرآن و مؤسسه نورالمجتبی(ع)، آمادگی همکاری این مؤسسه در همه ابعاد در ارتباط سازنده با نورالمجتبی(ع) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن‌ الکریم و اهل‌ البیت(ع)، محسن میرباقری، مدیرمؤسسه نورالمجتبی(ع) با حضور در ساختمان مرکزی مؤسسه جامعةالقرآن با حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی، مدیر مؤسسه دیدار و از نزدیک با فعالیت‌های قرآنی مؤسسه آشنا شد.
وی ضمن تمجید از عملکرد مؤسسه در زمینه ارائه آموزش‌های علوم قرآنی و آموزش به تمام رده‌های سنی در مؤسسه را ارزشمند توصیف کرد و به معرفی فعالیت‌های مجازی مؤسسه نورالمجتبی(ع) پرداخت.
در این دیدار حجت‌الاسلام طباطبایی ضمن ارائه گزارش مبسوط از برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده جامعةالقرآن در سراسر کشور و در عرصه بین‌المللی، آمادگی این مؤسسه را در همه ابعاد در ارتباط سازنده با موسسه نورالمجتبی(ع) اعلام کرد.
گفتنی است؛ در این دیدار بر ارائه راهکارهای تعامل بیشتر این دو مؤسسه قرآنی بحث و گفتگو شد. همچنین راه‌های همکاری بیشتر نیز مشخص و مقرر شد این ارتباطات سازنده به‌صورت مستمر تداوم یابد.
captcha