ارائه روش «آموزش پیشرفته قرآن» از سوی مؤسسه نورالمجتبی(ع) در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3605652
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰

ارائه روش «آموزش پیشرفته قرآن» از سوی مؤسسه نورالمجتبی(ع) در نمایشگاه قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) استان قم، روش نوینی در عرصه آموزش قرآن کریم ارائه می‌دهد.

سیدمحمدصادق میرباقری، مسئول غرفه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) استان قم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) استان قم، با حضور در نمایشگاه قرآن کریم امسال کار ویژه و اصلی با محتوای قرآنی به صورت مجازی به سبک ویژه و نوین ارائه کرده است.

وی ادامه داد: در این غرفه مجموعه دوره‌های «نور معرفت» شامل انس با قرآن، عقائد قرآنی، تاریخ و سیره معصومین(ع)، اخلاق قرآنی و احکام در نظر گرفته شده است که هر یک نیز به مباحث و موضوعات جداگانه می پردازد.

میر باقری با تأکید براین نکته که این مؤسسه تمامی آموزش‌های خود را از طریق مجازی به دوستداران ارائه می‌دهد، بیان کرد: از سال 1392 که کار خود را آغاز کردیم تا کنون موفق به جذب 2800 نفر از علاقه‌مندان در این زمینه شده‌ایم که این روش همچنان ادامه دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این غرفه شیوه جدیدی از نظر آموزشی برای مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته شده است که با حضور کارشناسان این بخش،به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

بنابراین گزارش، بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ۸ خردادماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با شعار «قرآن؛ اخلاق؛ زندگی» آغاز به کار کرد و تا ۲۶ خردادماه ادامه خواهد داشت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۴
0
2
ارائه روش‌های پیشرفته قرآن اقدامی موثر برای علاقمندان است
captcha