
به گزارش ایکنا از قم، حجتالاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد در یک مراسم که با حضور معاونین و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی همراه بود، طی حکمی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این دفتر منصوب شد و ضمن تبیین رویکرد جدید روابط عمومی، این حوزه را نهادی فراتر از اطلاعرسانی صرف دانست و بر لزوم تبدیل آن به «بازوی راهبردی برای تبیین، همفهمی و پیوند اجتماعی» در راستای مأموریت تمدنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تأکید کرد.
وی افزود: روابط عمومی باید بسترساز اعتماد، همافزایی و تصویرسازی صحیح از فعالیتهای دفتر تبلیغات اسلامی باشد که نهادی برخاسته از متن حوزه علمیه قم و نقشآفرین در عرصه تبلیغ دین، تولید فکر و پاسخگویی به نیازهای فرهنگی جامعه است.
نوروزنژاد، مهمترین اولویتهای کاری خود را در سه محور کلیدی دسته بندی کرد و ادامه داد:محور اول شامل انسجامبخشی و همافزایی داخلی است، بر این اساس که یک شورای روابط عمومی برای انسجام سیاستگذاری رسانهای تشکیل و کمیتهای متشکل از رابطین خبری بخشهای مختلف دفتر راه اندازی میشود.
وی دومین محور را بازنمایی صحیح و مؤثر دانست و گفت: فعالیتهای علمی، فرهنگی و جهادی فضلای حوزه در قالب روایتهای رسانهای جذاب و هدفمند معرفی شود، همچنین توسعه ظرفیتهای رسانهای به عنوان آخرین محور در نظر گرفته شده است که در این محور به ارتقاء و توسعه رسانههای داخلی مانند خبرنامهها، پادکستهای سازمانی و سامانههای ارتباطی دوسویه میپردازیم و به سوی حکمرانی رسانهای با بهرهگیری از فناوریهای نوین و نگاه تمدنی و انقلابی حرکت خواهیم کرد.
نوروزنژاد همچنین با اشاره به محدودیتهای موجود در حوزه منابع انسانی و امکانات، یادآور شد: مأموریتهای راهبردی روابط عمومی، بدون حمایت ساختاری و نگاه بلندمدت مدیران ارشد دفتر ممکن نخواهد بود.
انتهای پیام