حضور سفیران قرآنی کریمه در همایش «کوثر العصمه» عراق
کد خبر: 4193067
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

حضور سفیران قرآنی کریمه در همایش «کوثر العصمه» عراق

گروه سفیران قرآنی کریمه اهل‌بیت(س) متشکل از قاریان نوجوان مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت مهمان ویژه همایش بین‌المللی «کوثر العصمه» در شهر کربلای معلا بودند و برنامه‌های متنوعی را در افتتاحیه و اختتامیه این همایش اجرا کردند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، گروه سفیران قرآنی کریمه اهل‌بیت(ع) متشکل از قاریان نوجوان مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت به دعوت از مسئولان عتبه حسینی در سومین دوره از همایش «کوثر العصمه» که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر مقدس کربلا برگزار شد حضور یافتند.

سفیران قرآنی کریمه بیش از ۱۰ برنامه متفاوت قرانی شامل تلاوت، جمع‌خوانی، تواشیح، ترتیل‌خوانی و ابتهال‌خوانی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه همایش کوثر العصمه اجرا کردند که مور استقبال شرکت‌کنندگان و تحسین مسئولان این همایش قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این همایش گروه سفیران قرآنی کریمه در حرم حضرت عباس(ع) نیز برنامه‌های متنوع قرانی را اجرا کردند و دو نفر از قاریان نوجوان حرم حضرت معصومه(س) نیز با دعوت از مسئولان عتبه حسینی در آیین ترتیل‌خوانی حرم مطهر امام حسین(ع) شرکت کردند و هر کدام ۴ صفحه از جزء ۲۰ قران کریم را در حضور زائران حرم امام حسین(ع) قرائت کردند.

 هم‌زمان با اجرای زنده برنامه‌های قرآنی در حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس(ع) این برنامه‌ها از شبکه قرآن کربلا نیز به‌صورت زنده پخش شد و علاوه‌برآن چندین کلیپ قرآنی استودیویی برای پخش در شبکه های تلویزیونی عراق و فضای مجازی این کشور از اجرای سفیران قرآنی کریمه ضبط شد.

 گفتنی است سفیران قرآنی کریمه اهل‌بیت(س) بیش از صدها اجرا در کشورهای مختلف داشته است و باتوجه‌به اینکه از گروه‌های موفق قرآنی ایران محسوب می‌شود در مناسبت‌های مختلف سایر کشورها نیز برای اجرای برنامه‌های قرآنی از این گروه دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha