محفل قرآنی دانش آموزان قمی در مسجد جمکران + عکس
کد خبر: 4185191
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

محفل قرآنی دانش آموزان قمی در مسجد جمکران + عکس

مراسم جشن ۳۳ روزه دانش آموزان در قالب محفل معنوی و دورهمی شاد قرآنی با اجرای استاد فخرالدین علیزاده اولین مبتکر بازی‌های قرآنی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

محفل معنوی و دورهمی شاد قرآنی در مسجد جمکران برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، مراسم جشن ۳۳ روزه دانش آموزان پایه سوم دبستان شهید اعلمی ناحیه ۴ قم در قالب محفل و دورهمی شاد قرآنی در سالن فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در مسجد مقدس جمکران با حضور دانش آموزان و والدین آنان با اجرای استاد فخرالدین علیزاده اولین مبتکر بازی‌های قرآنی برگزار شد.

در بخش اول مکالمه قرآنی و مسابقات قرآنی و در بخش دوم دانش آموزان به گروه‌های دو نفری تقسیم شدند و طرح ابتکاری «معلم یاور و قرآن یاور» اجرا شد که در این طرح یکی در نقش دانش آموز، باید دوخط را بخواند ودیگری درنقش معلم، وظیفه راهنمایی دارد که هدف از این طرح استفاده از ظرفیت‌های قرآنی دانش آموزان و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری است.

سایر برنامه‌های قرآنی جشن سی وسه روزه، نمایش نماز خواندن ِآقا فخار، اجرای همخوانی به صورت ریتم،ی نمایشنامه قرآنی کودکی آقا فخار، انواع بسم الله مسابقه «بگرد و پیدا کن» بود.

در پایان این برنامه هدایایی به تمام دانش آموزان تقدیم شد و یکی از والدین به رسم ادب به نمایندگی از جمع والدین از زحمات سرکار خانم‌ ابهری معلم این کلاس به پاس ترویج فرهنگ قرآنی تشکر نمودند؛ استاد نیز گل نرگس به دانش آموزان و مادران با هدف ترویج فرهنگ تشکر و ترویج احترام و تکریم والدین اعطا کرد.

در بخش پایانی دورهمی قرآنی برنامه امام‌شناسی توسط یکی از مبلغین اجرا شد و همچنین دعای دسته‌جمعی برای سلامتی امام زمان(عج ) قرائت شد؛ دلنوشته‌های دانش آموزان به ساحت امام زمان(عج) هم پایان‌بخش این اردوی آموزشی جشن قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha