
به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، کارگاه «برندینگ شخصی در دنیای هنر» با حضور محسن غفاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و جمعی از علاقهمندان به مباحث اقتصاد هنر در پلاتو ماه حوزه هنری قم برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه محسن غفاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم این سوال را مطرح کرد که چرا مردم از یک محصول استقبال میکنند و از دیگری نه؟ و ادامه نشست به پاسخ این سوال گذشت.
وی رمز موفقیت در اقتصاد از جمله اقتصاد هنر را داشتن داستانی جذاب برای مشتریان دانست و گفت: این موضوع به اثبات رسیده است که مردم محصول شما را خریداری نمیکنند مگر اینکه دلیل تولید محصول را بدانند. برای مردم آنقدرها مهم نیست که شما چه کاری انجام میدهید و یا اینکه چه محصولی تولید کردهاید، بلکه برای آنها مهم است که چرا آن کار را انجام میدهید؟
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بیان کرد: شمارش مزایای محصول شیوهای الهامبخش و موثر نیست. بلکه شما باید برعکس عمل کنید و در تبلیغ محصول خود از کلیات به جرئیات برسید. به طور مثال یکی از شرکتهای محبوب در عرصه فروش لوازم الکترونیکی در تبلیغاتش توضیح میدهد که «باور داریم کاری که ما انجام میدهیم، تغییری در شرایط ایجاد میکند، باور داریم که بگونهای متفاوت فکر کردهایم. شیوه ما در به چالش کشیدن وضعیت موجود و تولید محصولاتی با طراحی بسیار خیرهکننده و زیبا است.» و از این به بعد است که به معرفی ویژگی محصولاتشان میپردازند.
یادآور میشود، کارگاه «برندینگ شخصی در دنیای هنر» به همت واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان قم برگزار شد.
انتهای پیام