حضرت فاطمه زهرا(س) نماد پایداری در دین است
کد خبر: 4105434
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

حضرت فاطمه زهرا(س) نماد پایداری در دین است

استاد حوزه علمیه گفت: اکنون جنگ، جنگ روایت هاست و نباید اجازه داد مردم برگردند به گذشته و تکرار روزهایی که اسلام را ولو با شناخت حق و حقیقت به ضعف می‌کشیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان، استاد حوزه علمیهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی جمکران، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان، استاد حوزه علمیه، در مراسم توسل به حریم کبریا در جمع زائران مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: مصیبت حضرت زهرا(س) فقط هتک حرمت به خانه دختر پیامبر(ص) نیست، خود حضرت زهرا (س) از مصیبتی بزرگتر یاد می‌کند و می‌فرماید: این مصیبت، اعظم مصائب است، اگر این مصیبت نبود، مصیبت مظلومیت امیرالمؤمنین(ع) و زهرا(س) هم نبود.

وی ادامه داد: مصیبت عظمی، اینست که مردم پای باورها و اعتقاداتشان ایستادگی نکردند و به‌جای اولشان بازگشتند، حق را هم می‌شناختند اما دفاع نکردند و فریب خوردند.

استاد حوزه علمیه افزود: وقتی حضرت امیرالمؤمنین(ع)، که امام حق و پرچم‌دار اسلام و اصل و ریشه اسلام است می‌فرماید: استضعفونی، من را ضعیف کردند، قدرت من را در امامت و ولایت گرفتند، در چنین جامعه‌ای همه امت باید اقدام کنند تا با جبهه طاغوت و انحراف و دروغ مبارزه کنند، اما این کار را نکردند.

وی تصریح کرد: شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نماد پایداری در دین است، حضرت فاطمه اطهر به شهادت رسید که مردم در دینشان پایداری کنند.

انتهای پیام
captcha