امت زمینه‌ساز ظهور باید خالص باشد
کد خبر: 4090044
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

امت زمینه‌ساز ظهور باید خالص باشد

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه صاحب اصلی انقلاب اسلامی امام زمان(عج) است که پرچم این انقلاب به دست او خواهد رسید، ادامه داد: انقلابی که قرار است به قله برسد با فراز و نشیب‌هایی همراه خواهد بود و امتی که می‌خواهد زمینه‌ساز ظهور باشد باید خالص باشد و در هر مقطعی نیاز است که منافقان خودشان را نشان دهند.

به گزارش ایکنا از قم، محمدرضا موحد، فرمانده سپاه استان قم در دیدار با جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران که امروز 14 مهرماه انجام شد، فرا رسیدن سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تبریک گفت و اظهار کرد: امیدواریم جزو سربازان نائب امام زمان(عج) و زمینه‌سازان ظهور امام عصر(عج) باشیم.

وی با بیان اینکه صاحب اصلی انقلاب اسلامی امام زمان(عج) است که پرچم این انقلاب به دست او خواهد رسید، ادامه داد: انقلابی که قرار است به قله برسد با فراز و نشیب‌هایی همراه خواهد بود و امتی که می‌خواهد زمینه‌ساز ظهور باشد باید خالص باشد و در هر مقطعی نیاز است که منافقان خودشان را نشان دهند.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به ویژگی‌های خانواده شهید مهدی زاهدلویی شهید امنیت استان قم، بیان کرد: خانواده‌هایی همانند خانواده شهید زاهدلویی تلاش می‌کنند تا زمینه‌سازان ظهور را ترببیت کنند و ما نیز دعا می‌کنیم که در این گروه قرار گیریم.

یادآور می‌شود، در این دیدار خادمان مسجد مقدس جمکران به نمایندگی از نیروهای مسلح و حافظان امنیت، از فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه استان قم با اهدای گل، تقدیر کردند.

انتهای پیام
captcha