رویداد پایانی طرح توسعه اقتصاد دیجیتال برگزار شد
کد خبر: 4081296
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

رویداد پایانی طرح توسعه اقتصاد دیجیتال برگزار شد

مدیر مرکز نوآوری شتابدهی جهاددانشگاهی قم اظهار کرد: طرح توسعه اقتصادی دیجیتال(تاد) با همکاری پارک فاوا، اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرکز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی قم با هدف ایجاد کارآفرینی و مهارت‌آموزی مددجویان کمیته استان قم برگزار شد.

یاسر شریفی، مدیر مرکز نوآوری شتابدهی جهاد دانشگاهی استانیاسر شریفی، مدیر مرکز نوآوری شتابدهی جهاددانشگاهی استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، با اشاره به اجرای طرح توسعه اقتصادی دیجیتال(تاد) از سوی این مرکز برای اولین بار در استان، بیان کرد: طبق مجوزی که از سوی پارک فاوا اخذ شد، مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی واحد استان قم به‌عنوان اولین مجری برگزاری این رویداد در استان فعالیت داشت و اختتامیه این طرح با حضور نمایندگان اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

وی با اشاره به تشریح طرح توسعه اقتصاد دیجیتال(تاد)، تصریح کرد: این رویداد که از ابتدای سال جاری آغاز شد و در تاریخ سوم شهریورماه با ارائه پروژه فراگیران به کار خود پایان داد، در زمینه طراحی وب و برنامه‌نویسی و به‌صورت کاملا پروژه‌محور برگزار شد و فراگیران رویداد از بورسیه 70 درصدی پارک بهره‌مند شدند.

مدیر مرکز نوآوری شتابدهی جهاددانشگاهی قم تصریح کرد: در این رویداد پروژه‌هایی توسط مدرس و منتور رویداد برای فراگیران تعریف شد و در حین مهارت‌آموزی پروژه انجام شد و در روز پایانی رویداد این رویداد فراگیران به ارائه پروژه‌های انجام شده خود پرداختند و کارنامه پروژه برای فراگیران صادر شد.

شریفی با بیان اینکه طرح توسعه اقتصادی دیجیتال(تاد) پروژه‌محور است، یادآور شد: با عنایت به ظرفیت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قم فراگیرانی که توانمندی لازم را در این رویداد کسب کرده باشند می‌توانند پس از پایان رویداد ایده‌های خود را به این مرکز ارائه و از خدمات این مرکز در راستای ایجاد کسب وکار جدید بهره‌مند شوند.

مدیر مرکز نوآوری شتابدهی جهاد‌دانشگاهی قم یادآور شد: طرح توسعه اقتصادی دیجیتال(تاد) با همکاری پارک فاوا، اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرکز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی قم با هدف ایجاد کارآفرینی و مهارت‌آموزی مددجویان کمیته استان قم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha