مجاهدت‌های نیروی دریایی ارتش به ایران عزت و عظمت بخشید
کد خبر: 4017758
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی:

مجاهدت‌های نیروی دریایی ارتش به ایران عزت و عظمت بخشید

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به پیروزی‌ها و موفقیت‌های نیروی دریایی ارتش، گفت: مجاهدت‌های مخلصانه نیروی دریایی ارتش در برابر دشمنان به میهن اسلامی عزت و عظمت بخشید.

آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان امیر دریادار شهرام ایرانی؛ فرمانده نیروی دریایی ارتشبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله‌العظمی حسین نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان، پیش از ظهر امروز، 10 آذرماه در دیدار با امیر دریادار دوم شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با تقدیر از تلاش‌های مخلصانه نیروهای نظامی با اشاره به آیه هشتم از سوره منافقون؛ «وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ وَلَکِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَا یَعْلَمُونَ» اظهار کرد: عزت از آن خداوند است، عزت از آن پیامبر خداست و عزت از آن مؤمنین است. ولی منافقین این حقیقت را درک نمی‌کنند؛ بنابراین کسی در راهی گام بردارد که عزت اسلام را پایه‌گذاری کند ثواب فراوان دارد.

وی ادامه داد: مسلمانان باید همیشه عزت اسلام را حفظ کنند تا دشمنان اسلام بدانند که اسلام دارای عزت و عظمت است؛ هر گامی که در این راه بردارید و هر نفس شما در این مسیر، دارای فضیلت و ثواب بالایی است.

حفظ عزت اسلام فضیلت بسیار بزرگی است

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به پیروزی‌ها و موفقیت‌های کسب شده توسط نیروی دریایی، افزود: وقتی خبر موفقیت شما را در رسانه‌ها می‌شنویم و در روزنامه‌ها می‌خوانیم برای ما باعث خوشحالی است و برای شما دعا می‌کنیم؛ شما توانستید با تلاش و مجاهدت مخلصانه خودتان در برابر دشمنان به میهن اسلامی عزت و عظمت دهید.

وی در ادامه با بیان اوضاع منطقه و جهان اسلام، اظهار کرد: امروز روزی است که دشمنان اسلام سعی می‌کنند درگیری را میان مسلمان‌ها ایجاد کنند تا خودشان به‌عنوان کدخدای عالم به استعمار محرومان بپردازند.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: متأسفانه در افغانستان، یمن، بحرین، سوریه، لبنان، عراق و هر کجای دنیا که نگاه می‌کنیم درگیری هست و دشمن سعی می‌کند مسلمانان را به هر شکلی به جان هم بیندازد؛ نقشه از آنها، پول از آنها و همه کار از آنها ولیکن درگیری و کشته شدن و ویرانی برای مسلمان‌هاست و در چنین شرایطی حفظ عزت اسلام واقعاً یک فضیلت بسیار بزرگی است و باید با تمام توان در مقابل دشمنان بایستیم.

انتهای پیام
captcha