برگزاری مسابقه مجازی «حدیث ولایت» با اهدای ۱۴ پلاک طلای «یا علی»
کد خبر: 3986344
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت انجام می‌شود؛

برگزاری مسابقه مجازی «حدیث ولایت» با اهدای ۱۴ پلاک طلای «یا علی»

مسابقه مجازی «حدیث ولایت» به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اهدای 14 پلاک طلای یا علی و 110 نگین انگشتری حرم حضرت معصومه(س) در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا از قم، به‌مناسبت ایام عید غدیر تا عید مباهله از ۳۰ تیرماه تا ۱۳ مردادماه مسابقه حدیث ولایت به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در بستر فضای مجازی برگزار می‌‌شود.

این مسابقه در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی طراحی شده است که در بخش کودک با معرفی کتاب «خبر بزرگ» شامل داستان‌هایی کوتاه در رابطه با واقعه غدیر، هفت سؤال از این کتاب مطرح شده و علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود و مطالعه این کتاب دیجیتال به سؤالات پاسخ دهند.

همچنین در بخش نوجوان با طراحی هفت عکس‌نوشت با عنوان «امامت را بشناس» مطلبی با زبان نوجوانانه پیرامون نحوه شناخت امام و چگونگی پیروی از امام، ارائه شده که از هر عکس‌نوشت یک سؤال سه گزینه ای طراحی شده است.

در بخش عمومی نیز با طراحی هفت عکس‌نوشت با عنوان «لبیک یا رسول‌الله» بخش‌های کوتاهی از بیانات پیامبر(ص) در روز غدیر به همراه ترجمه آن ارائه شده است که از هر عکس‌نوشت یک سؤال سه گزینه‌ای طراحی شده و شرکت‌کنندگان در صورت پاسخ صحیح به همه سؤالات در قرعه‌کشی جوایز این مسابقه شرکت داده می‌شوند.

هدایای این مسابقه ۱۴ پلاک طلای یاعلی و ۱۱۰ بسته معنوی شامل نگین انگشتری حرم مطهر حضرت معصومه(س) می‌شود و به افرادی که پاسخ صحیح به سؤالات مسابقه داده باشند به قید قرعه اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، تاکنون با گذشت چهار روز از آغاز این مسابقه بیش از هشت هزار نفر در سه بخش این مسابقه شرکت کرده‌اند و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه بزرگ می‌توانند به شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی اینترنتی www.fatemi.amfm.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha