دوره مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود
کد خبر: 3980079
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
به همت جامعة‌الزهرا(س)؛

دوره مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود

سرپرست اداره‌کل امور تربیتی جامعة‌الزهرا(س) از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی حفظ قرآن کریم به همت اداره قرآن و حدیث جامعة‌الزهرا(س) خبر داد.

دوره مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از اداره روابط عمومی جامعة‌الزهرا(س)، سیده‌زهرا حسینی، سرپرست اداره‌کل امور تربیتی جامعة‌الزهرا(س) طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت اشاعه فرهنگ انس و حفظ قرآن کریم در میان طلاب و تربیت مربیان کارآمد و توانمند در این زمینه و همچنین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در پرداختن به این امر در حوزه‌های علمیه، این دوره ارزشمند در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل امور تربیتی جامعة‌الزهرا(س) افزود: این دوره ویژه حافظان موفق ۱۰ جزء به بالای قرآن کریم است و افرادی که سابقه مربیگری در زمینه حفظ قرآن کریم را دارند، از اولویت پذیرش برخوردار خواهند بود.

وی بیان کرد: بخشی از سرفصل‌های دوره شامل مباحث اصول کلاس‌داری، اصول حفظ قرآن كريم، فنون و مهارت‌های تدريس حفظ قرآن، ترجمه و مفاهيم قرآن كريم و… است.

حسینی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره‌ تا ۱۰ تیر و شروع دوره از ۱۵ تیر است، گفت: ثبت نام در دوره‌های قرآنی و حدیثی تنها از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت جامعة‌الزهرا(س) به نشانی http://qh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: در انتهای ثبت نام پیامکی حاوی کد رهگیری برای مخاطبان ارسال می‌شود که طلاب باید کد را ذخیره کرده و در صورت تشکیل دوره، جهت پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام از آن استفاه کنند.

سرپرست اداره‌کل امور تربیتی جامعة‌الزهرا(س) یادآور شد: تشکیل این دوره، منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌ نام‌ به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha