آمریکا مهم‌ترین عامل بی‌ثباتی و جنایت در جهان است
کد خبر: 4187123
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵

آمریکا مهم‌ترین عامل بی‌ثباتی و جنایت در جهان است

دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی گفت: آمریکا مهمترین عامل بی ثباتی و جنایت در جهان است و مردم جهان در این سالها بیشترین قربانی و صدمات را از جنگ افروزی های آمریکا داشتند.

امین انصاری، دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامیبه گزارش ایکنا از قم، امین انصاری، دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی در هفتمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز ۱۹ آذرماه، در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس استان قم برگزار شد، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، شکستی خورده که قابل ترمیم نیست و سران این کشور ماندگاری و عدم فروپاشی خود را در نابودی حماس می‌دانند که برای رسیدن به این هدف ناممکن از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به سیاست آمریکا در حمایت از رژیم جعلی اسراییل گفت: آنچه که امروز در غزه رخ می‌دهد و جنایات بیشماری است که علیه مردم غزه روا داشته می‌شود که این امر با حمایت‌ها و میدان‌داری آمریکا است.

انصاری اضافه کرد: اگر آمریکا و نظام سلطه و مستکبران از رژیم اشغالگر قدس حمایت نکنند در این صورت این رژیم جعلی بیش از یک هفته نیز دوام نمی‌آورد.

وی با اشاره به اینکه اگر فیلمی از جنایات آمریکا ساخته شود همه مردم دنیا از آمریکا متنفر خواهند بود.، بیان کرد: به اعتراف نیرو‌های نظامی اسراییل اگر آنان امروز به پیروزی علیه حماس دست نیابند، نابودی و فروپاشی آنان قطعی خواهد بود.

دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی افزود: آمریکا پس از انقلاب اسلامی تاکنون جنایات زیادی را علیه مردم ایران و مردم کشور‌های منطقه اعمال کرده است که باید این جنایات افشاگری و جامعه ما شناسانده شود.

وی آمریکا را از مهمترین عوامل بی ثباتی و جنایت در جهان نام برد و افزود: مردم جهان در این سال‌ها بیشتری قربانی و صدمات را از جنگ افروزی و تسلیحات جنگی آمریکا داشته اند و در حقیقت ریشه آمریکا در جنایت و کشتار است.

انتهای پیام
captcha