کشورهای اسلامی در برابر صهیونیست اقدام عاجل داشته باشند
کد خبر: 4179915
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

کشورهای اسلامی در برابر صهیونیست اقدام عاجل داشته باشند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری گفت: امروز حرکتی که در غزه در حال وقوع است یک حرکت محلی کوچک نیست؛ بلکه رژیم صهیونیستی تهدید برای همه بشر است و این وظیفه کشور‌های اسلامی است که این خطر را بفهمند در مقابل این خطر اقدام عاجل انجام دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ ایران است، گفت: پس از سخنرانی امام خمینی(ره) در محکومیت قانون کاپیتولاسیون در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ ایشان را دستگیر و به ترکیه تبعید کردند و با این تبعید درخشش امام خمینی(ره) در اذهان مردم بیشتر شد.

وی با اشاره به واقعه تاریخی دیگری که در ۱۳ آبان اتفاق افتاد افزود: ۱۳ آبان ۵۷ که چند صباحی به پیروزی انقلاب مانده بود تعدادی از دانش‌آموزان به دانشجویان دانشگاه تهران ملحق شدند و در برابر ظلم رژیم پهلوی شعار دادند که رژیم پهلوی به روی این نوجوانان و جوانان آتش گشود و خون پاک دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز ما در ۱۳ آبان در دانشگاه جاری شد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم پهلوی با این جنایات نه‌تنها نتوانست شعله‌های انقلاب را خاموش کند که خود این جنایات را به دلیلی برای خون‌خواهی از این رژیم تبدیل کرد، افزود: دانشجویان پیرو خط امام در امتداد خون‌خواهی این جنایت در ۱۳ آبان ۵۸ کانون توطئه، جاسوسی و برنامه‌ریزی برای ساقط کردن نظام نوپای اسلامی را تسخیر کردند و امام از این اقدام به‌عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی با بیان اینکه اگر لانه جاسوسی آمریکا تسخیر نمی‌شد انقلاب تا کنون چندین بار ساقط شده بود و یا به‌واسطه نفوذ و تحریف و استحاله از مسیر اصلی خود خارج شده بود گفت: به دنبال این اقدام انقلابی دشمنان سعی کردند انزوای سیاسی را به ما تحمیل کنند و گروهک‌های ملحد و مزدور را با انفجار، تخریب، آدم‌ربایی و ترور به جان این ملت انداختند به شکلی که این مردم بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم انقلاب کردند.

ذوالنوری ادامه داد: همچنین دشمنان جنگی ناخواسته و نابرابر را در مقیاسی بزرگ از زمین، دریا و آسمان به این مردم تحمیل کردند و بعد از آن نیز توطئه‌ها و فتنه‌های رنگارنگ سال‌های ۷۷، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ را رقم زدند؛ ولی مردم با دو عامل ولایت‌مداری و بصیرت تمام این توطئه‌ها را خنثی کردند و پشت سر امامشان ایستادند.

وی با بیان اینکه اگر مردم ما مانند مردم کربلا و کوفه فریب خواص جاهل، طماع، نان به نرخ روز خور، بی‌بصیرت و امتیاز طلب را خورده بودند تا کنون صد بار امام دیگری به مسلخ می‌رفت، افزود: دشمن از طریق رادیوها، امواج سایبری و فضای مجازی مردم را با فریب، دروغ و القای شبهه آماج تیر‌های آلوده خود قرار داد؛ ولی این مردم ایستادند و فریب دشمن را نخوردند.

اگر انقلاب اسلامی نبود امروز ایران هم غزه بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مردم مدینه، کوفه و کربلا مثل مردم ما عمل می‌کردند نه دستان علی بسته می‌شد، نه پهلوی فاطمه شکسته می‌شد و نه حسین به قتلگاه برده می‌شد؛ بنابراین باید به این مردم آفرین گفت که هرجا فتنه و فساد و انحرافی ایجاد شد مردم پشت سر امام خود ایستادند و از انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه اگر به برکت انقلاب، ایستادگی و فداکاری فرزندان این ملت در دفاع مقدس و دفاع از حرم‌های اهل‌بیت نبود امروز ایران غزه بود، افزود: شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و شهدای مدافع حرم جلوی این شیطان بزرگ را گرفتند تا عمود خیمه انقلاب شکسته نشود و حزب‌الله به برکت انقلاب متولد شد، حشدالشعبی به برکت انقلاب تشکیل شد، یمن به برکت انقلاب بسیج شد و غزه و فلسطین و سوریه و لبنان به برکت دستگیری انقلاب باقی ماندند و اگر انقلاب نبود امروز چیزی از این‌ها باقی نمانده بود.

ذوالنوری با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی نه‌تنها خطری برای فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن است؛ بلکه تهدید و خطر برای همه بشریت است، گفت: پس از انقلاب‌ فرهنگی قرن ۱۶ در جامعه مسیحیت، صهیونیست‌ها از آموزه‌های جدیدی رونمایی کردند با رجعت حضرت مسیح(ع) ایشان قومش را به سمت بیت‌المقدس سوق خواهد داد و قبه سلیمان در بالای کوه صهیون را احیا خواهد کرد و از آنجا سیادت مسیحیت بر جهان برای چند هزاره آغاز خواهد شد.

وی افزود: آن‌ها گفتند اگر بخواهد چنین اتفاقی بیفتد رجعت مسیح علایم و مقدماتی دارد و مهم‌ترین پیش‌نیازش شکل‌گیری دولت یهود در منطقه است و تا این اتفاق نیفتد مسیح رجعت نخواهد کرد و ازآنجایی‌که بیت‌المقدس مسلمان‌نشین بود؛ با حمایت آمریکا و اروپا موج مهاجرت یهودیان به این سرزمین را با مشوق‌هایی به راه انداختند و تشکیل رسمی دولت یهود را در این سرزمین اعلام کردند.

سه رکن ملت، دولت و سرزمین رژیم صهیونیستی نامشروع است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهان غرب پشت سر رژیمی قرار گفت که سه رکن، ملت، دولت و سرزمین نامشروع حاصل شده است، گفت: باور و اعتقاد نظام سلطه بر صهیونیست است و رژیم صهیونیستی سگ آموزش‌دیده صهیونیسم بین‌الملل است.

وی با بیان اینکه باور‌های صهیونیست‌ها سراسر خرافه است و اگر کتاب تلمود که آداب تعلیم‌وتعلم یهود است منتشر شود مردم به بی‌ریشه بودند صهیونیست پی می‌برند، گفت: در این کتاب جزرومد دریا به‌خاطر ناراحتی خدا از خشمش بر یهود عنوان شده است و دزدی، غش در معامله و غصب اموال غیر یهود نه‌تن‌ها جایز بلکه اگر برای تقویت یهود باشد واجب دانسته شده است.

ذوالنوری ابراز کرد: صهیونیست‌ها معتقدند حضرت آدم بعد از ازدواج با حضرت حوا با دختری از شیاطین ازدواج کرد و ۱۳۰ سال با او زندگی کرد و حضرت حوا از این کار ناراحت شد و او هم با مردی از شیاطین ازدواج کرد، ازاین‌رو فرزندانی که از این ازدواج‌ها متولد شدند یا از طرف مادر از شیاطین هستند و یا از طرف پدر؛ صهیونیست‌ها معتقدند که یهودیان از نسل انسان‌های متولد شده قبل از این ازدواج‌ها هستند و بقیه انسان‌ها از نسل اجنه و حیوانات هستند و انسان نیستند.

وی با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها خواب تصرف همه دنیا را در سر می‌پرورند و دنیا را تهدید می‌کنند، گفت: از درون مسیحیان صهیونیست جریان اونجریست در آمد و که آن‌ها صاحبان کمپانی‌های اسلحه‌سازی و طلا و جواهر هستند و معتقدند در آخرالزمان جنگی به نام جنگ سرنوشت اتفاق می‌افتد و در این جنگ ۴۰۰ میلیون مسیحی و یهودی به دست مسلمانان کشته می‌شوند پس باید عملیات پیش‌دستانه کرد و مسلمانان را قتل‌عام کرد تا به آن قدرت نرسند؛ ازاین‌رو انقلاب اسلامی ایران را محور این حرکت می‌دانند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: احمد چلبی دبیرکل اسبق کنگره ملی عراق و چهره سرشناس مخالف صدام حسین نقل می‌کند وقتی آمریکا عراق را تصرف کرد بوش در فرودگاه بغداد خطاب به مخالفان صدام گفت سلام من را به آیت‌الله سیستانی برسانید و بگویید که اشتباه به ایشان رساندند که من با دین مخالف هستم؛ من با دین نمی‌جنگم؛ بلکه برای دین می‌جنگم، من سرباز مسیح هستم و مأموریت دارم که موانع رجعت مسیح را برطرف کنم و دشمنان مسیح را نابود کنم.

 وی ابراز کرد: امروز حرکتی که در غزه در حال وقوع است یک حرکت محلی کوچک نیست؛ بلکه رژیم صهیونیستی تهدید برای همه بشر است و این وظیفه کشور‌های اسلامی است که این خطر را بفهمند در مقابل این خطر اقدام عاجل انجام دهند.

ذوالنوری با بیان اینکه در حدود یک ماه گذشته حدود ۵ هزار کودک و ۳ هزار زن در غزه به شهادت رسیدند افزود: صهیونیست‌ها به چیزی رحم نمی‌کنند؛ ولی باید بدانند که بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته دنیا را علیه آن‌ها بسیج خواهد کرد.

وی بیان کرد: اگر چه برخی کشور‌های عربی با عادی‌سازی رابطه با اسرائیل و اجرایی‌کردن معامله قرن جلوی رژیم صهیونیستی فرش قرمز پهن می‌کنند؛ ولی در همه کشور‌های جهان وجدان‌های بیدار و دل‌های مملو از خشم در خیابان‌ها موج می‌زنند و صدای شکسته‌شدن استخوان‌های نظام سلطه را به گوش جهانیان می‌رسانند.

انتهای پیام
captcha