آزادی که صهیونیست‌ها به جهان دادند، محدود است
کد خبر: 4174695
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان:

آزادی که صهیونیست‌ها به جهان دادند، محدود است

خطیب کشوری گفت: این چیزی که تحت عنوان آزادی در جهان وجود دارد آزادی بسیار محدودی است، این آزادی مانند مرکبی بر دهان اسب است که می‌خواهند از آن بار بکشند اما روزی به رسانه‌های جهان تصویر واقعی آزادی را نشان خواهیم داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه علمیهبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه علمیه در مراسم آیین آغاز سال تحصیلی ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز علمی سراسر کشور که ۱۹ مهرماه در حرم بانوی کرامت برگزار شد، گفت: دانشگاه‌ها به مفاهیمی اهمیت می‌دهند که در دنیای بیرون شاید آنقدر اهمیت نداشته باشد و یکی از این مفاهیم آزادی است؛ از شما دانشجویان می‌خواهم که پای این مفهوم آزادی بایستید اما مراقب گفت‌وگوها در محور آزادی باشید تا فریب نخورید، اگر می‌خواهید فریب نخورید، هرکس گفت آزادی بپرسید چه قدر آزادی؟ و از مقدار آزادی که به شما می‌خواهد بدهد مطلع شود.

وی درباره میزان آزادی در جهان ادامه داد: ما آزادی بیشتری نسبت به آزادی که صهیونیست‌ها به متحدانش خویش می‌دهد، می‌خواهیم، چرا همانطور که می‌دانید احزاب و سرمایه‌داران متحدانش تحت تاثیر این رژیم قرار دارند و آزادی چندانی ندارند.

وی افزود: صهیونیست‌ها دیگران را بنده خود می‌دانند چرا که می‌گویند ما قوم برتر هستیم؛ آن‌ها به جهانیان آزادی محدودی می‌دهند و اگر اگر کسی بخواهد در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند آن‌ها قصد نابودی وی را خواهند داشت.

استاد حوزه و دانشگاه در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونستی به دلیل ترسی که دارد، انواع و اقسام جنایات را انجام می‌دهد تا بتواند جهان و متحدانش را اداره کند، اما ایران اینگونه نیست، چرا که مبنا در ایران پیشرفت و تکامل بشر است.

وی درباره تصویر آزادی در جهان، گفت: این چیزی که تحت عنوان آزادی وجود دارد آزادی بسیار محدودی است، این آزادی مانند مرکبی بر دهان اسب است که می‌خواهند از آن بار بکشند اما روزی به رسانه‌های جهان تصویر واقعی آزادی را نشان خواهیم داد.

وی با اشاره به بی‌اثر بودن تصویرسازی‌هایی که در افکار عمومی راجع به عادی‌سازی جنایات اسرائیل وجود دارد، بیان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان با استفاده از ابزار هنر باید شکوه و عظمت فرهنگ کشور را به جهان نشان دهند.

انتهای پیام
captcha