مجلس با نداشتن نگاه جریانی، تحول‌آفرین می‌شود
کد خبر: 4105596
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

مجلس با نداشتن نگاه جریانی، تحول‌آفرین می‌شود

تولیت حرم بانوی کرامت گفت: اگر مجلس به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کند و نگاه جریانی به موضوعات نداشته باشد، قطعاً تحول آفرین بوده و بسیاری از مشکلات مردم را رفع خواهد کرد.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم مطهر بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری حرم حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که روزگذشته ۱۷آذرماه انجام شد، اظهار کرد: ایران اسلامی در بسیاری از مسائل پیشرفت‌های خوبی داشته است که از جمله آن می‌توان به مسائل هسته‌ای و نظامی اشاره کرد.

امام جمعه قم ادامه داد: مردم باید در عرصه‌های انتخابات دقت کنند تا افرادی برگزیده شوند که بتواند مسیر پیشرفت و عزت ایران اسلامی را بر اساس منویات مقام معظم رهبری ادامه دهند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: حضور مسئولان در جمع مردم بسیار مهم است و می‌بینیم که این روحیه در رئیس جمهور وجود دارد که در سفر به استان‌ها و همچنین حضور در مجامع مختلف این روحیه مردمی را به نمایش می‌گذارند.

وی بیان کرد: مشکلاتی که امروز کشور با آن روبه رو است باید حل شود که این امر با همدلی و همت مضاعف مسئولان امکان پذیر است.

سعیدی ابراز کرد: پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف داشته‌ایم اما در بخش‌هایی همانند اقتصاد به جایگاه مطلوب دست نیافته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان کرد: آنچه که در این اغتشاشات دیده شد نشان‌دهنده آن است که مسیر انقلاب اسلامی صحیح و ارزشمند بوده است و دشمنان امروز از جمهوری اسلامی هراس دارند و برای از بین بردن آن حاضرند هزینه‌های زیادی انجام دهند.

سعیدی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آرا و نظرات مردم است و مسئولان باید برای شنیدن حرف‌های مردم گوش شنوا داشته باشند.

وی همچنین عنوان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌بایست جلسات همفکری با حوزویان و دانشگاهیان و اندیشمندان برگزار کنند و مسائل مهم با هم اندیشی و همفکری برطرف شود.

وی با بیان اینکه در مقابل هجمه فرهنگی باید هجمه فرهنگی صورت بگیرد، افزود: شک نکنید و امیدوار باشید که اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری خواهد کرد و اگر هر کسی به سهم خودش به وظیفه اش عمل کند خدا به تلاش‌های او برکت می‌دهد.

سعیدی گفت: اگر مجلس به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کند و نگاه جریانی به موضوعات نداشته باشد، قطعاً تحول آفرین بوده و بسیاری از مشکلات مردم را رفع خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha