چله استغاثه به امام‌ زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران
کد خبر: 4105106
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱

چله استغاثه به امام‌ زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از خواندن نماز و زیارت استغاثه به امام‌ زمان(عج) در پویشی ۴۰ روزه در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: این استغاثه به نیت تعجیل در فرج، رفع فتنه و اغتشاشات اخیر کشور است.

چله استغاثه به امام‌زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برای دفع فتنه‌هابه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه از راه‌های مهم در مواجهه با مشکلات و مصائب، توسل به امام زمان(عج) است، اظهار کرد: یکی از توصیه‌های همیشگی بزرگان و مراجع و اهل معرفت به مردم و مؤمنان در سختی‌ها، توسل به ائمه(ع) و خواندن نماز و دعای استغاثه به محضر آن حضرات(ع) است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: چنان که از راه‌های استغاثه به حضرت حجت(عج) نماز و زیارت استغاثه است که در متون دینی ما همچون مفاتیح‌الجنان وارد شده با این کیفیت که دو رکعت نماز خوانده و پس از آن دعای استغاثه را که با فراز «سَلامُ اللَّهِ الْکَامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعَامُّ وَ صَلَوَاتُهُ الدَّائِمَهُ …» آغاز شده، می‌خوانیم.

وی بیان کرد: در پی شرایط اخیر کشور و اغتشاشات رخ داده که خسارت‌های مالی و جانی به همراه داشته در پویشی 40 روزه از دوشنبه، ۱۴ آذرماه تا سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) یعنی ۲۴ دی‌ماه هر روز بعد از نماز عصر، نماز و دعای استغاثه به امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران خوانده می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی تصریح کرد: البته پیش از این نیز در روزهای دوشنبه و جمعه بعد از نماز عشا این نماز و دعا خوانده می‌شد، اما این پویش با محور سلامتی و تعجیل در فرج حضرت بقیةالله الاعظم(عج) و برای دفع فتنه اخیر کشور از روز دوشنبه آغاز شده است.

وی در پایان یادآور شد: از عموم مردم دعوت می‌شود برای اقامه این نماز و قرائت دعا و زیارت به مسجد مقدس جمکران مشرف شوند؛ قطعا این دعاها و تضرعات و توسلات با اقدام و عمل به کمک جبهه ایمانی و حق آمده و امدادهای غیبی را شامل حال ما می‌کند.

انتهای پیام
captcha