اسکان رایگان در مشهدمقدس ویژه حافظان و مدیران قرآنی
کد خبر: 4101980
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

اسکان رایگان در مشهدمقدس ویژه حافظان و مدیران قرآنی

طی توافق اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور و مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، حافظان و مدیران قرآنی قم با ارائه معرفی‌نامه معتبر می‌توانند از زائرسرای یاس نبی این مؤسسه در مشهد مقدس با اسکان رایگان استفاده کنند.

اسکان رایگان در مشهدمقدس ویژه حافظان و مدیران قرآنیبه گزارش ایکنا از قم، طی توافق اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور و مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، حافظان و مدیران قرآنی می‌توانند از زائرسرای یاس نبی این مؤسسه در مشهد مقدس با اسکان رایگان استفاده کنند.

اسکان برای تمامی حافظان 5 جزء و بالاتر و مدیران مؤسسات و اتحادیه‌های قرآنی با داشتن معرفی‌نامه معتبر از یکی از مؤسسات قرآنی، 100 درصد رایگان است که افراد دارای شرایط ذکر شده در استان قم نیز با معرفی‌نامه معتبر می‌توانند از این زائر سرا استفاده کنند.

هم‌چنین حداکثر افراد همراه دو نفر و در مجموع سه نفر با شرایط اعلامی پذیرش و در صورت حضور افراد بیش‌تر، روزانه مبلغ 80 هزارتومان دریافت می‌شود. این شرایط برای سه روز تعیین شده و در صورت درخواست بیش از سه روز، هزینه روزهای مازاد دریافت می‌شود.

پذیرش تا تاریخ 20 اسفندماه تعیین شده و متقاضیان برای تعیین زمان حضور با مسئول پذیرش، سجاد شاهسونی به شماره همراه 09174350189 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، آدرس زائرسرای یاس نبی، مشهدمقدس، میدان طبرسی، بلوار شهید شوشتری، پشت هتل شارستان، کوچه شهید خوشگفتار می‌باشد.

انتهای پیام
captcha