کتابخانه حرم بانوی کرامت با چیدمان جدید در خدمت زائران است
کد خبر: 4098004
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

کتابخانه حرم بانوی کرامت با چیدمان جدید در خدمت زائران است

کتابخانه ویژه حرم مطهر بانوی کرامت کتاب‌هایی با موضوعات حضرت فاطمه معصومه(س)، حجاب و شهدا را برای مطالعه زائران در قالب قفسه باز در اختیار زائران قرار داده است.

کتابخانه ویژه حرم حضرت معصومه(س)به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با توجه به ایام رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت با شعار محوری «حجاب، آرمان شهدای فاطمی» کتابخانه ویژه حرم مطهر بانوی کرامت در ایام معصومیه کتاب‌‌هایی با موضوعات «حضرت فاطمه معصومه(س)»، «حجاب» و «شهدا» را برای مطالعه زائران در قفسه باز قرار داده است.

کتابخانه ویژه حرم مطهر بانوی کرامت برای استفاده برادران در رواق علامه مجلسی و برای استفاده خواهران در شبستان نجمه خاتون قرار دارد و به‌صورت قفسه باز در اختیار زائران است تا بتوانند در فرصت‌های خالی، به مطالعه بپردازند.  

زائران بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) علاوه بر مطالعه کتب در محل کتابخانه ویژه حرم می‌توانند کتب را به‌صورت امانی دریافت و برای مطالعه به شهر و منزل خود ببرند.

یادآور می‌شود، کتابخانه ویژه حرم در این ایام مورد استقبال زائران قرار گرفته و بسیاری از زائران برای مطالعه کتب در کتابخانه حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha