مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قم معرفی شد
کد خبر: 4079009
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قم معرفی شد

طی مراسمی با تقدیر از جواد رفعت‌نژاد مسئول سابق بسیج دانشجویی استان قم، حمید رضا محمدی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی معرفی شد.

سردار مهدی کبیری‌پور، جانشین فرمانده سپاه قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی کبیری‌پور در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی سپاه استان قم که در سالن همایش‌های دانشکده علوم قرآنی قم برگزار شد، بسیج را معجزه الهام گونه امام خمینی(ره) خواند و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در یکی از فرمایشات خود فرمودند که قالبی که نیروهای حزب الهی و دلسوز نظام می‌توانند انقلاب را حفظ کنند و به آن تمسک بجویند قالب بسیج است.

وی اضافه کرد: در اندیشه ولایت بسیج فراتر از یک پرونده بسیجی است بلکه هر کسی به آرمان‌های انقلاب دلبستگی دارد و حاضر است در میدان حاضر شود بسیجی است چه عضو سازمان بسیج باشد چه نباشد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه اهداف انقلاب اسلامی بر گرفته از اهداف اسلام است، گفت: همه دانشجویان مخاطب بسیج هستند به غیر از افراد بسیار محدودی که مخالف اهداف اسلامی هستند و ما برای برای این جامعه مخاطب طرح و برنامه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: افراد دغدغه‌مند نسبت به تحقق اهداف انقلاب که حاضرند عضو بسیج شوند در یک سازمان و تشکیلات سازماندهی می‌شوند و حرکت‌های مشخص را دنبال می‌کنند و افرادی که نمی‌خواهند سازمانی کار کنند در خارج از سازمان بسیج دغدغه خود را دنبال می‌کنند اما همچنان بسیجی هستند.

کبیری‌پور از آغاز طرح محله‌محوری برای بکارگیری ظرفیت‌های مردمی برای رفع مشکلات مردم یاد کرد و گفت: تلاش ما این است که بتوانیم فرهنگ بسیجی را در جامعه فراگیر کنیم و از همه اقشار و افراد برای پیشبرد اهداف بهره‌مند شویم.

وی ضمن تقدیر از زحمات جواد رفعت‌نژاد مسئول سابق بسیج دانشجویی استان قم طی 40 ماه گذشته گفت: در شرایط خاص کرونایی نیازهای جدیدی به وجود آمد که بسیج دانشجویی توانست برای رفع این نیازها گام‌های مطلوبی بردارد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم در پایان سخنان خود برای حمیدرضا محمدی مسئول جدید بسیج دانشجویی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام
captcha