محصول جلسات قرآنی در فضای مجازی منتشر شود
کد خبر: 3877467
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

محصول جلسات قرآنی در فضای مجازی منتشر شود

آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی به مناسبت آغاز سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برادران دارالقرآن امام علی(ع) بیان کرد: مجالس قرآنی همیشه باید آموزنده باشد. البته لازم است محصول این جلسات منتشر شود و همگان در فضای مجازی از آن بهره‌مند شوند.

محصول جلسات قرآنی از طریق فضای واقعی و مجازی منتشر شودبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی به مناسبت آغاز بخش مسابقات برادران در سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) پیامی را منتشر کرد که امروز، 20 بهمن‌ماه، در مراسم افتتاحیه قرائت شد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قبل از هر چیز شرکت شما جوانان و عزیزان را در این مراسم پرفیض قرآنی تبریک می‌گویم.

قرآن منبعی است سرشار از حکمت‌ها، نکات فلسفی، علمی، اخلاقی و اجتماعی و امیر مؤمنان علی(ع) فرموده: «مَا جَالَسَ هَذَا اَلْقُرْآنَ أَحَدٌ إِلاَّ قَامَ عَنْهُ بِزِيَادَةٍ أَوْ نُقْصَانٍ زِيَادَةٍ فِي هُدًى أَوْ نُقْصَانٍ مِنْ عَمًى؛ هیچ‌کس در کنار قرآن نمی‌نشیند مگر اینکه هنگامی که از آن مجلس بر می‌خیزد یا چیزی بر هدایتش افزوده شده یا از اشتباهاتش کاسته گردد.»

امیدوارم پیام این حدیث امیر مؤمنان علی(ع) را بشنویم و بدانیم که مجالس قرآنی ما همیشه باید آموزنده باشد. البته لازم است محصول این جلسات منتشر شود و همگان در فضای واقعی و مجازی از آن بهره‌مند شوند.

من در این پیام کوتاه بار دیگر به همه شما عزیزان و دست‌اندرکاران این مراسم تبریک می‌گویم و امیدوارم که در سایه قرآن همیشه موفق و سربلند باشید و روح آن عالم بزرگ و فرزانه، علامه طباطبایی(ره)، که این دارالقرآن بیتشان بود و به نام ایشان نامگذاری شده‌ است، از این مجلس قرآنی فیض ببرد.

والسلام علیکم و رحمة الله

قم ـ ناصر مکارم شیرازی

1398/11/20

انتهای پیام
captcha