پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی جوانان در کارگاه آموزشی «دین فطری»
کد خبر: 4143160
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
به همت مرکز قرآن و حدیث انجام می‌شود؛

پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی جوانان در کارگاه آموزشی «دین فطری»

مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در راستای پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی نسل نوجوان و جوان، سلسله جلسات آموزشی «دین فطری» را با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی عظیمی به‌صورت هفتگی با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی عظیمیبه گزارش ایکنا از قم، مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت در راستای پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی نسل نوجوان و جوان سلسله جلسات آموزشی «دین فطری» را به‌صورت هفتگی در کانال مرکز قرآن و حدیث به آدرس @qhkarimeh.ir بارگذاری می‌کند.

در این کارگاه آموزشی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی عظیمی در قالب کلیپ‌های ویدئویی ۳۰ تا ۴۵ دقیقه‌ای به اساسی‌ترین پرسش‌های اعتقادی نسل نوجوان و جوان در عرصه دین و فطرت پاسخ می‌دهد.

جلسات این کارگاه آموزشی همزمان با روزهای یکشنبه در کانال مرکز قرآن و حدیث بارگذاری می‌شود و تاکنون پنج جلسه از جلسات این کارگاه آموزشی در کانال بارگذاری شده است.

در پنجمین جلسه از این کارگاه آموزشی به موضوعاتی مانند اینکه دلیل خلقت انسان با وجود ذات بی‌نهایت و بی‌نیاز خداوند از همگان چیست، آیا محدودیت در اعطای نعمات به بندگان به معنای محدودیت در قدرت الهی است و اینکه دلیل اینکه خداوند نعمتی را به بنده‌ای نداده ناتوانی خداوند و یا اراده خداوند بر ندادن آن نعمت به آن بنده بوده و یا اینکه خداوند نخواسته آن نعمت را به بنده بدهد و اینکه حاصل تقوا رشد روح آدمی است، پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان به دریافت پاسخ پرسش‌های اعتقادی خود با عضویت در کانال مرکز قرآن و حدیث از طریق این برنامه آموزشی می‌توانند پاسخ پرسش‌ها و شبهات خود در عرصه‌های اعتقادی را دریافت کرده یا از طریق مدیر کانال پرسش‌های خود در عرصه مسائل دینی و اعتقادی را می‌توانند با کارشناسان مرکز قرآن و حدیث در میان بگذارند.

انتهای پیام
captcha