سالانه ۱۸ هزار نفر تلفات جاده‌ای داریم
کد خبر: 4142513
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
رئیس پلیس راهور فراجا:

سالانه ۱۸ هزار نفر تلفات جاده‌ای داریم

سیدکمال هادیان‌فر گفت: سالانه ۱۸ هزار نفر تلفات جاده‌ای داریم که بسیاری از جانباختگان نیز از غیر سالمندان هستند که این حوادث تبعات بسیاری برای خانواده‌ها و جامعه در پی دارد.

سیدکمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور فراجابه گزارش ایکنا از قم، سیدکمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور فراجا در اجتماع دختران کارکنان نیروی انتظامی استان قم که شامگاه 31 اردیبهشت‌ماه در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه روز گذشته اشرار و تروریست‌ها به پاسگاه مرزی در سراوان حمله کردند و موجب شهادت عزیزان ما شدند که البته نیروهای نظامی جواب دندان‌شکنی به اشرار خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز در فضای مجازی در حال فعالیت است تا اذهان جوانان ما را در اختیار خود بگیرد، ادامه داد: دشمن می‌خواهد با تسلط بر این فضا، شرایط را به‌گونه‌ای پیش ببرد که دست حاکمیت در حوزه فرهنگ و دین کوتاه شود.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: جوانان ما باید هوشیار باشند و از شیطنت دشمنان غافل نشوند، چراکه آنان اعتقادات نسل جوان ما را هدف گرفته است؛ نیمی از جمعیت کشور دختران و خانم‌ها هستند که می‌توانند در امر کاهش تلفات جاده‌ای کمک کنند و آنچه نگران‌کننده است حوادث ترافیکی است که سالانه ۱۸ هزار نفر تلفات جاده‌ای داریم که بسیاری از جانباختگان نیز از غیر سالمندان هستند که تبعات بسیاری برای خانواده‌ها و جامعه در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه موضوع همیاران پلیس از دهه ۸۰ در دستور کار قرار گرفت و ۱۱ میلیون نفر از دانش آموزان در این عرصه در کنار پلیس بودند و در حوزه انضباط بخشی فعالیت کردند، گفت: عامل انسانی جدی ترین موضوع در تصادفات است و کشورهای توسعه یافته در زمینه کاهش نقش عامل انسانی در تصادفات اقدامات جدی داشتند.

یادآور می‌شود، در این مراسم از دختران شهید نیروی انتظامی به‌مناسبت روز دختر تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha