زیارتنامه‌ آستان‌های مقدس برای زائران تبیین شود
کد خبر: 4141940
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
آیت‌الله سعیدی:

زیارتنامه‌ آستان‌های مقدس برای زائران تبیین شود

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: تحلیل زیارت‌نامه‌های آستان‌های مقدس می‌تواند رهنمودهای بسیاری داشته باشد و باید تمام این تحلیل‌ها برای زائران آستان‌های مقدس تبیین شود. 

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)به گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ششمین اجلاسیه تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه که امروز، 30 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت قم برگزار شد، اظهار کرد: تحلیل زیارت‌نامه‌های آستان‌های مقدس می‌تواند رهنمودهای بسیاری داشته باشد و باید تمام این تحلیل‌ها برای زائران آستان‌های مقدس تبیین شود. 

وی با بیان اینکه کرامات، تحلیل و تذکر نقش مؤثری در جامعه دارد و یکی از مشکلات اصلی جامعه امروز عدم توجه کافی به معاد و معرفت است، ادامه داد: برگزاری جلسات فقه و زیارت برای طلاب فعال در آستان‌های مقدس بسیار ضروری است و این موضوع از جمله رسالت‌های تولیت‌های آستان‌های مقدس است.

سعیدی با بیان اینکه شبهه‌زدایی یکی از رسالت‌های آستان‌های مقدس است که باید بیش از پیش به آن توجه شود، یادآور شد: امروز شبهات بسیاری علاوه بر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پیرامون اهل بیت(ع) وجود دارد که باید به دنبال رفع این شبهات باشیم.

انتهای پیام
captcha