اعلام برنامه‌های حرم بانوی کرامت برای کودکان و نوجوانان در ماه رمضان
کد خبر: 4130351
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

اعلام برنامه‌های حرم بانوی کرامت برای کودکان و نوجوانان در ماه رمضان

برپایی نمایشگاهی در صحن پیامبر اعظم(ص)، تولید کلیپ‌های «ماجراهای آقا شادمان»، اجرای پویش «من قرآن می‌خوانم»، نمایشگاه «جنگی که بود جنگی که هست» و «یک فنجان نوجوانی» از جمله برنامه‌های واحد کودک و نوجوان برای نوروز و ماه مبارک رمضان است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، به همت واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ویژه برنامه‌های کودکان و نوجوانان فاطمی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفری طی سخنانی با اشاره به این برنامه‌ها گفت: ویژه برنامه «یک فنجان نوجوانی» در رواق علامه مجلسی با محوریت برنامه‌های گفت‌وگوی صمیمی کارشناسان با نوجوانان فاطمی، چالش روز نوجوان، یک دقیقه مطالعه، مسابقات متنوع، تبلیغ چهره به چهره، حرم‌شناسی و شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) از سوم فروردین‌ماه تا یکم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ در خدمت نوجوانان است.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: در بخش مرکز نوجوانان فاطمی برنامه و نمایشگاه «جنگی که بود، جنگی که هست» شامل غرفه های پل معلق، تونل کشی، جنگی که هست، جنگ ترکیبی ویژه نوجوانان پسر ۱۱ تا ۱۸ سال همه روزه از سوم فرودین تا یکم اردیبهشت از ساعت ۲۰ الی ۲۴ در صحن پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: شرکت در پویش «من قرآن می‌خوانم» با ضبط قرآن خوانی نوجوانان و ارسال آن به بخش نوجوانان فاطمی و پخش کلیپ های منتخب از صدا و سیما از دیگر برنامه‌های بخش نوجوانان فاطمی در این ایام مبارک است.

جعفری با اشاره به فعالیت این واحد در بخش کودک نیز یادآور شد: میزبانی از مخاطبان در نمایشگاه رمضان هر روزه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در صحن پیامبراعظم(ص) انجام می‌شود و تولید کلیپ‌های مجازی با عنوان ماجراهای آقا شادمان در ۱۵ قسمت در ماه مبارک با محوریت ارائه محتواهای معارفی به کودکان فاطمی که در کانال کودکان فاطمی منتشر می‌شود از جمله فعالیت‌های این بخش است.

انتهای پیام
captcha