گردهمایی قرآن آموزان واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث برگزار شد
کد خبر: 4129254
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

گردهمایی قرآن آموزان واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث برگزار شد

گردهمایی قرآن‌آموزان، خانواده‌‎های آنان و اساتید واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس قم به منظور بررسی دستاوردهای این واحد در سال 1401 با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، دومین گردهمایی اساتید، قرآن آموزان و خانواده‌های قرآن آموزان واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث به صورت مجازی با هدف جمع‌بندی نتایج برنامه‌های آموزشی فراگیران به صورت مجازی همزمان با روزهای پایانی اسفندماه برگزار شد.

بررسی نتایج برنامه‌هاي آموزشی و همچنین تعامل خانواده‌ها با اساتید و قرآن‌آموزان در موفقیت برنامه‌های آموزشی حضوری و مجازی، ایجاد ارتباط و تعامل مستمر برای تاثیرگذاری در امور آموزشی، قرآنی و تربیتی از مهم ترین اهداف و محورهای برگزاری این نشست و گردهمایی مجازی بود.

این نشست مجازی با حضور خانواده‌ها، اساتید و ۱۵۰ قرآن آموز خواهر و برادر واحد مجازی برگزار شد.

پاسخگویی به پرسش‌های فراگیران و خانواده‌های آنها و همچنین سخنرانی و بیان نکات با محوریت مباحث اموزشی، اهداف آموزش قرآن، اهداف حفظ و قرائت قرآن کریم در جامعه اسلامی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده با هدف تربیت فرزندان صالح و قرآنی از برنامه‌های انجام شده در این گردهمایی مجازی آخر سال بود.

یادآور می‌شود، واحد آموزش مجازی برنامه‌های آموزشی حفظ، قرائت قرآن کریم و برنامه‌های مداحی و محافل معارفی را به صورت آنلاین و آفلاین برای قرآن آموزان علاقه‌مند در سراسر کشور برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha