نشست اساتید قرآنی هیئت‌های مذهبی قم برگزار شد
کد خبر: 4128742
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

نشست اساتید قرآنی هیئت‌های مذهبی قم برگزار شد

اولین نشست تخصصی اساتید قرآنی هیئت‌های مذهبی قم در آستانه ماه مبارک رمضان در اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

نشست اساتید قرآنی هیأت‌های مذهبی قمبه گزارش ایکنا از قم، اولین نشست تخصصی اساتید قرآنی هیئت‌های مذهبی استان قم به همت اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم و شورای هیئت‌های مذهبی استان در آستانه ماه مبارک رمضان، صبح امروز، ۲۷ اسفندماه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در این جلسه عبدالعلی براتی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم به تبیین برنامه‌های ملی و استانی قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی از جمله برنامه‌های تفسیر و تدبر، محافل و کرسی‌های تلاوت به‌ویژه تمرکز بر تفسیر و تدبر سوره مبارکه محمد(ص)، فعالیت‌های قرآنی در پویش محله همدل پرداخت.

وی از هیئت‌های مذهبی خواست که از فرصت قرآنی ماه مبارک رمضان بهره برده و فضای مساجد و محافل و هیئت‌های مذهبی را با عطر قرآن خوشبو کنند.

جواد اشعری، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان قم نیز با ترسیم ظرفیت‌ها و انگیزه بالای هیئت‌ها در ترویج معارف قرآن کریم آمادگی این شورا را برای خدمت به قرآن کریم اعلام کرد.

در این نشست علی‌اصغر شعاعی، پیشکسوت قرآنی به تشریح فعالیت‌های قرآنی در کشور و استان پرداخت و با بیان تجربیات کشورهای اسلامی بر ضرورت اهتمام بیشتر به برنامه‌های قرآنی تأکید کرد.

همچنین اساتید قرآنی هیئت‌های مذهبی و فعالان قرآنی استان در این جلسه بر ادامه و گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد و هیئت‌های مذهبی به‌ویژه در ماه مبارک رمضان تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha