محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم اعلام شد
کد خبر: 4120809
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان قم از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم خبر داد.

به گزارش ایکنا از قم، غلامرضا صدفی، رئیس پلیس راهور استان قم در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمای یوم الله ۲۲ بهمن و تسهیل در رفت و آمدها، ممنوعیت و محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) قم و همچنین میدان جانبازان محل آغاز راهپیمایی اجرا می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۲ بهمن محدودیت تردد و توقف در بلوار امین از ابتدای بلوار جمهوری به سمت میدان جانبازان، خیابان ریل راه آهن از انتهای کوچه ۱۳ دورشهر به سمت پل بلوار امین، دورشهر از کوچه ۸ به سمت میدان جانبازان، کلیه فرعی‌های منتهی به خیابان صفائیه، بلوار نیایش از میدان مصلی به سمت میدان جانبازان، تقاطع ناشران به سمت میدان روح الله و میدان روح الله به سمت تقاطع شهدا برقرار می‌باشد.

صدفی گفت: کوچه ۱۴ معلم به سمت تقاطع شهدا، تقاطع حجتیه به سمت تقاطع شهدا، میدان مطهری به سمت چهار راه بازار، خیابان باجک از کوچه مخابرات به سمت چهار راه بازار و از تقاطع آذر عمار یاسر به سمت چهار راه بازار محدودیت تردد و توقف داریم.

رئیس پلیس راهور استان قم از شهروندان خواست تا از تردد در مناطق اشاره شده در طرح خودداری و با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری لازم به عمل آورند.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن قم از میدان جانبازان تا میدان آستانه

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهر قم روز شنبه ۲۲ بهمن ماه از میدان جانبازان تا میدان آستانه برگزار می‌شود.

حرکت مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹ صبح از مسیرهای فرعی در همه نقاط شهر قم به سمت میدان جانبازان خواهد بود و راهپیمایی نیز به صورت رسمی از ساعت ۱۰ صبح با تجمع راهپیمایان در میدان جانبازان شروع خواهد شد.

راهپیمایان پس از حرکت از خیابان شهدا و ارم در میدان آستانه و در مقابل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تجمع خواهند کرد و یکی از وزیران دولت نیز در جمع راهپیمایان سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام
captcha