147 محفل با حضور بیش از 12 هزار مخاطب در حرم بانوی کرامت برگزار شد
کد خبر: 4120672
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

147 محفل با حضور بیش از 12 هزار مخاطب در حرم بانوی کرامت برگزار شد

مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: فعالیت‌های این مرکز در بخش محافل شامل ويژه‌برنامه‌های رواق حضرت خديجه(س) و حلقه معرفت است؛ در رواق حضرت خدیجه(س) در فصل پاییز، ۳۷ ویژه‌برنامه با حضور شش هزار و ۳۹۰ مخاطب و 110 حلقه معرفتی با حضور شش هزار و 290 نفر مخاطب برگزار شده است.

رواق حضرت خدیجه(س) حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع)، مریم شهبازی، مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر در تشریح اقدامات نیمه دوم سال بخش خواهران این آستان مقدس بیان کرد: فعالیت‌های امور فرهنگی خواهران در بخش محافل شامل ويژه‌برنامه‌های رواق حضرت خديجه(س) و حلقه معرفت است؛ در رواق حضرت خدیجه(س) در فصل پاییز، ۳۷ ویژه‌برنامه با حضور شش هزار و ۳۹۰ مخاطب و 110 حلقه معرفتی با حضور شش هزار و 290 نفر مخاطب برگزار شده است.

وی گفت: حلقه‌های معرفت امور فرهنگی خواهران نیز در سه ماهه فصل پاییز شامل بیان احکام با ۴۸ برنامه و دو هزار و ۷۲۰ نفر مخاطب و نیز حلقه معرفت با ۶۲ برنامه با موضوعات اعتقادی، معارفی، تربیتی و تاریخی بوده که تعداد زائران شرکت‌کننده در این حلقه‌ها نیز در مجموع سه هزار و ۵۴۰ نفر بوده است.

شهبازی ادامه داد: برنامه دیگر در بخش مراسم و محافل امور فرهنگی خواهران حرم مطهر، بحث حزب‌خوانی قرآن کریم است که در فصل پاییز امسال، ۱۹۴ ختم کامل قرآن کریم انجام شد. همچنین برنامه‌ دیگری تحت عنوان جلسه خادمین هادیان کریمه با حضور و سخنرانی حسین یکتا برگزار شد.

وی بیان کرد: برنامه‌ ختم‌های ثقلین نیز به‌صورت حضوری و تلفنی با عنوان‌های ختم قرآن كريم طليعه انس، ختم قرآن كريم به‌صورت جزءخوانی، ختم نهج‌البلاغه، ختم صحيفه سجاديه، ختم 40 روزه شامل سوره‌های قرآنی، ادعيه و زيارات معروفه و ختم صلوات و ختم استغفار برگزار می‌شود که در سه ماهه فصل پاییز، ۳۱ هزار و ۶۲۷ نفر در این ختم‌ها شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha