برگزاری کارگاه «روی موج هیجان» در حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4120503
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

برگزاری کارگاه «روی موج هیجان» در حرم بانوی کرامت

واحد مشاوره اداره امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت کارگاه «روی موج هیجان» را ویژه بانوان با ارائه سرفصل‌های مدیریت افکار برای کنترل احساسات، مدیریت ذهن، مدیریت بدن و مدیریت ارتباطات در این حرم مطهر برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌زاده اظهار کرد: به همت واحد مشاوره اداره امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت کارگاه «روی موج هیجان» ویژه بانوان در این حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه توسط خانم حسینی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و تعلیم و تربیت اسلامی و عضو سازمان نظام روانشناسی ایران و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران طی ۸ جلسه در حال برگزاری است و تاکنون نیمی از این دوره برگزار شده است.

مسئول واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: از جمله سرفصل‌های این دوره می‌توان به «مدیریت افکار برای کنترل احساسات» شامل شناخت روان و نقش افکار بر احساس و رفتار، شناخت افکار منطقی و غیر منطقی و تبدیل افکار غیر منطقی به منطقی، «مدیریت ذهن» شامل حل تعارض، بستن فایل‌های احساسی و برطرف کردن گفت‌و‌گوی درونی یکطرفه اشاره کرد.

وی گفت: همچنین مباحث «مدیریت بدن» شامل اصلاح خواب، اصلاح تغذیه و اصلاح تحرک و «مدیریت ارتباطات» شامل ارتباط با خود، ارتباط با دیگران و همسر، ارتباط با خدا و ارتباط با طبیعت در این دوره تدریس خواهد شد.

یادآور می‌شود، این دوره هر هفته یکشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha