مراسم هفتگی مسجد مقدس جمکران اعلام شد
کد خبر: 4119791
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

مراسم هفتگی مسجد مقدس جمکران اعلام شد

برنامه هفتگی مراسم و محافل مسجد جمکران از 16 تا 21 بهمن‌ماه از سوی روابط عمومی و تبلیغات این مسجد مقدس اعلام شد. 

مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، برنامه هفتگی مراسم و محافل مسجد جمکران از 16 تا 21 بهمن‌ماه از سوی روابط عمومی و تبلیغات این مسجد مقدس اعلام شد. 

براساس این گزارش، مراسم شب وفات حضرت زینب(س) با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌آبادی، یکشنبه، 16 بهمن‌ماه بعد از نماز عشا و مراسم ظهر وفات حضرت زینب(س) با نوای سیدحسن گلختمی بعد از نماز عصر روز دوشنبه، 17 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

مراسم دعای توسل به حریم کبریا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، استاد حوزه علمیه قم و با نوای علی مالکی‌نژاد، سه‌شنبه، 18 بهمن‌ماه از ساعت 20 برگزار می‌شود.

مراسم دعای کمیل عارفانه با سخنرانی و قرائت دعا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمداسماعیل خورشیدی و با نوای مجید دلشاد پنج‌شنبه، 20 بهمن‌ماه از ساعت 20 برپا می‌شود.

برگزاری مراسم دعای ندبه انتظار از ساعت ۶ روز جمعه، 21 بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و با نوای ابوذر بیوکافی، صلوات ضراب اصفهانی از ساعت ۱۶، قرائت زیارت آل‌یاسین و مراسم شب 22 بهمن‌ماه پس از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادیان و با نوای سیدرضا جدا پایان‌بخش ویژه‌برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در هفته جاری است.

انتهای پیام
captcha