برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس 13» همزمان با دهه فجر در قم
کد خبر: 4119782
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس 13» همزمان با دهه فجر در قم

مسئول عملیات سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم از برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس 13» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

فائزی مسئول عملیات سپاه قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، جعفر فائزی، مسئول عملیات سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم طی سخنانی اظهار کرد: رزمایش سراسری الی بیت‌المقدس ۱۳، همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قم آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این دوره از رزمایش به نام طلبه شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی نامگذاری شده است، افزود: رزمایش سراسری الی بیت‌المقدس ۱۳ با رمز مقدس یا محمد رسول‌الله(ص) به مرحله اجرا در آمده است.

مسئول عملیات سپاه قم با اشاره به نیروهای حاضر در این رزمایش در استان قم بیان کرد: این رزمایش با محوریت ۵۳۰ پایگاه بسیج خواهران و برادران، ۳۲ حوزه مقاومت بسیج خواهر و برادر و ۴ ناحیه مقاومت بسیج در سطح استان قم برگزار می‌شود.

فائزی با بیان اینکه اجرای گشت‌های اطلاعاتی و گشت‌های عملیاتی رضویون در راستای ارتقای امنیت محلات، اجرای عملیات ایست و بازرسی در راستای ارتقای امنیت از جمله بخش‌های مختلف این رزمایش است، گفت: اجرای رژه موتورسواری و نمایش اقتدار بسیج به همراه نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی در سطح پایگاه‌های بسیج و برقراری امنیت مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

انتهای پیام
captcha