مراسم جشن میلاد امیرالمؤمنین(ع) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: 4119380
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

مراسم جشن میلاد امیرالمؤمنین(ع) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود

مراسم شب میلاد امام علی(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی عباس حیدرزاده به همراه اجرای سرود، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مراسم جشن شب و شام میلاد امام علی(ع) در حرم مطهر بانوی کرامت از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم شب میلاد امام علی(ع) جمعه شب ۱۴ بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری و مولودی‌خوانی عباس حیدرزاده به همراه اجرای سرود، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می شود.

مراسم روز میلاد امام علی(ع) نیز شامل نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام میرمعینی و مداحی مسعود زمانی، مراسم سخنرانی و مولودی خوانی قبل از اذان ظهر توسط حجت‌الاسلام صادقی واعظ و یاسین شیخ‌زاده، مراسم مولودی‌خوانی بعد از نماز عصر توسط سیدرضا تحویلدار و مراسم سخنرانی و مولودی.خوانی قبل از اذان مغرب نیز توسط حجت‌الاسلام بنیادی و علی اصغر اسکندری انجام می‌شود.

شنبه شب مصادف با شام میلاد امام علی(ع) نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلیرضا تراشیون و مولودی‌خوانی حسن شالبافان در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha