قرآنیان پیرو مکتب سلیمانی در جمع خانواده‌های شهدای منطقه ۱۴ تهران
کد خبر: 4119139
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

قرآنیان پیرو مکتب سلیمانی در جمع خانواده‌های شهدای منطقه ۱۴ تهران

قرآنیان پیرو مکتب سلیمانی امروز همزمان با 12 بهمن، سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، طی مراسمی یاد و نام شهیدان به ویژه شهدای قرآنی هشت سال دفاع مقدس منطقه 14 تهران را گرامی داشتند.

قرآنیان پیرو مکتب سلیمانی در جمع خانواده‌های شهدای منطقه ۱۴ تهرانبه گزارش ایکنا، در پی دیدارهای هفتگی قرآنیان پیرو مکتب سلیمانی با خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای قاری، حافظ و معلم قرآن، جمعی از فعالان عرصه قرآنی، امروز نیز در قالب جشن میلاد امام محمدتقی(ع) در مسجد شهید آیت‌الله بهشتی میدان نبرد تهران گرد هم آمدند.

این مراسم به مناسبت 12بهمن و آغاز جشن‌های چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی رنگ‌وبوی دیگری داشت.

ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان واحد‌های قرآن و عترت بسیج شهید محلاتی، اعضای حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج و فعالان قرآنی منطقه 14 و نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و دهقانی، به نمایندگی از مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم حضور داشتند.

طی این مراسم که با همکاری مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج شهید محلاتی و پایگاه بسیج مسجد شهید بهشتی برپا شد از خانواده شهیدان این منطقه فرید صدیقی، حسنعلی شاکری و ابراهیم هادی تجلیل شد.

قرآنیان پیرو مکتب سلیمانی در جمع خانواده‌های شهدای منطقه ۱۴ تهران

در بخشی از این مراسم رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، طی سخنانی با قدردانی از حضور مادران شهیدان یادآور شد که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی قرآنی و مردمی بوده است و اگر طی ماه‌های گذشته فتنه‌هایی را در برخی نقاط کشور شاهد بودیم به دلیل دوری از عمل به مفاهیم قرآن و فرهنگ شهادت است.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی، که الان گمشده ماست، سبک زندگی شهیدان عزیز ما بوده است. قرآن‌دوستی، ولایتمداری، ایثار، حفظ بیت‌المال و... را شهیدان با عمل به آیات برای ما به تصویر کشیدند و ما همچنان باید از آنان بیاموزیم.

این قاری قرآن تصریح کرد: باید قدردان ولی فقیه زمان باشیم که همچنان انقلابی عمل می‌کنند و امید است که همه مسئولان همانند رهبر معظم انقلاب عمل قرآنی داشته باشند. هرکس که در خدمت تبلیغ و ترویج قرآن هست، باید قدردان این موقعیت باشد و تلاش خود را مضاعف کند.

انتهای پیام
captcha